Søger en elektrikker der er til at snakke med omkring Aalborg

Med risiko for at nogen farer i flint, så vil jeg høre, om der er nogen her omkring Aalborg, der kender en autoriseret elektrikker i området, som er til at snakke med, hvis man selv laver noget af arbejdet.

Det jeg skal have lavet er, at han skal opsætte en ny tavle, mens jeg gerne selv vil stå for at trække ledninger og opsætte stikkontakter. 

Smid mig evt en besked gennem mailcenteret, således ingen risikerer at blive hængt ud.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Se lille ven , her på LDS. opfordre vi ikke til kulørt arbejde, og netop det du selv vil gøre har jeg tidligere beskrevet her på siden, og fået mine drøje hug der for.

V.h.  Håndværkeren
Næh det var nu mere det at du ville montere kabler og stik selv, du må udskifte en eksisterende stikkontakt, men ikke montere en ny !
Det er nogle temlig kuldrede regler
Jeg kender alt til at man ikke må lave det arbejde selv, det er også derfor jeg søger en elektrikker som er til at snakke med. Har styr på reglerne mht opsætning af stikkontakter og trækning af ledninger i rør osv, så alt bliver lavet efter reglerne, men jeg må bare ikke.....men hvis der er en elektrikker, som siger god for det og som laver den nye tavle og monterer denne, så er der jo ingen problemer i forhold til det formelle.
Det troede jeg også
Jeg havde nemlig sådan en aftale med elindstalatøren, men ifølge andre brugere her på LDS. så måtte han slet ikke lave sådan en aftale ned mig.
Annonce
Nej, men én ting er hvad man må, noget andet er jo hvad man gør i den virkelige verden, og efterfølgende kan ingen se hvordan det er foregået. I sidste ende er det noget underligt noget, for når bare man har installatøren indeover, og han siger god for det, ja så burde der ikke være noget problem - og det er der normalt heller ikke...det er kun i forhold til regelrytterne, men hvad de ikke ved har de ikke ondt af. :-)
bla bla bla bla.. Det er umuligt at slippe for at høre at det er så og så ulovligt og det ene eller det andet.. Jeg synes du skal forhøre dig i din omgangskreds om der er nogen der kender nogen. På den måde, kommer man utroligt langt - Sådan fandt jeg selv en murer der kunne lave lidt for mig, uden at det skulle koste kassen..

/cs

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis