At lukke for vandet?

Hej, jeg er gået igang med at renovere på mit køkken, nu er jeg stødt på et rigtig nedern problem. bor i et 3 etagers hus (på øverste etage) og der er ikke nogle luk ventiler under vasken, så kan ikke fjerne vandhanen og dermed heller ikke fjerne borpladen. nu kommer spørgsmålet til millionen hvis jeg skærer røret(kobberrør fra hane og ind i væggen) over mens der er åben for vandet, kan det så lade sig gøre at montere en ventil og lukke for vandet bag efter, eller skal jeg finde hoved afbryderen til hele boligen? sidste mulighed er klart at fortrække, men nu har jeg tåget rundt nede i kælderen i ½ time og åbnet/lukket alle de ventiler jeg kunne finde (dog ikke til fjernvarmen )

 100% frisk på nye udfordringer, planlægning frem for alt når det kommer til ting der kan blive uoverskuelige :)

Hej, jeg er gået igang med at renovere på mit... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er fuldstændig korekt, men det er der vel heller ikke nogen, der kunne finde på, at lave sådane ulovligheder selv.

mvh jens
4470mp

jeg kunne ikke være mere ligeglad, da det på ingen måder er en lovlig installation der er lavet i forvejen

 100% frisk på nye udfordringer, planlægning frem for alt når det kommer til ting der kan blive uoverskuelige :)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis