HJÆLP worddokument forsvundet

Jeg har netop lavet en 4 sider lang opgørelse i word (2003). Da jeg vil gemme dokumentet kan jeg ikke umiddelbart, idet der fremkommer en tekst, som jeg selvfølgelig ikke kan huske ordlyden af, den eneste mulighed jeg havde var at trykke på OK. Efterfølgende kan jeg ikke få dokumentet frem. Når jeg klikker på mappen, hvori dokumentet ligger, hedder dokument nu: "reddede dokument", og når jeg klikker på det kommer noget af teksten frem, men det meste er ??????? (det var en tabel jeg havde lavet, hvis det har noget at sige). Jeg har prøvet via stifinder og via startknappen + søg at finde dokumentet, men det er kun det "reddede dokument" jeg kan få frem, og det kan jeg ikke rigtig bruge til noget, idet en masse oplysninger er gået tabt.
Er der noget andet jeg kan gøre, så mine næsten 4 timers arbejde ikke er spildt?
Håber på hjælp.
Hilsen
Molash

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke hjælpe dig.. kun ønske dig velkommen i klubben..
Autosave og hvad ved jeg virker ikke en disse..

Hvis ikke der kommer et geni med en god ide... så er der kun den lange vej.. Nemlig forfra.. sorry

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Tak for dit svar - som jo desværre ikke var den store hjælp. Jeg håber stadig på, at der kommer en redningsmand.
ved godt det ikke er en stor hjælp og råd om hvad der kunne være gjort kan ikke løse noget nu men jeg plejer sådan hvert 5 min lige at markere texten og trykke kopier så jeg kan paste det hele hvis uheldet er ude

www.tjenkassennu.dk

kig forbi der er penge at tjene lige nu og her!!!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis