10% rabat på LED Belysning til brugere på LDS

Til brugere på Lav-Det-Selv

Så kan vi tilbyde 10% på hele vores udvalg i LED Belysning til brugerne her på LDS.

Tilbudet gælder på alle varer, selv varer der i forvejen er på tilbud, og gælder fra dags dato og frem til d. 31/10-2010.
Sådan gør du:
Lav dit indkøb og betal med Dankort, skriv LDS i bemærkningsfeltet når du udfylder navn og adresse, så trækker vi 10% fra dit varekøb, når vi trækker pengene fra din konto.

Med venlig hilsen
Brian Christensen
Trenden.dk

Trenden
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske er det bare mig, men jeg synes ikke at det her forum er stedet til reklamer for alle mulige butikker - formålet her er vel at hjælpe hinanden med diverse LDS projekter. At der så er en del håndværkere der skriver herinde - og bruger deres firmanavn er sådan set bare super da de jo tilbyder en reel og særdeles brugbar hjælp

Det her derimod er bare ren reklame
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Samme firma har tidligere været igang med en useriøs reklame for en lygte, som slet ikke levede op til det lovede.
Tråden kan sikkert findes frem igen, hvis man er god til at søge.

Med venlig hilsen
ktm

 

Sidst jeg var inde at kikke, var priserne ikke noget at råbe hurra for. Så jeg gider ikke engang at give "Rabatkoden" videre til andre sites. Det gjorde såmænd heller ikke noget om det var 20%. Han ville stadig tjene på det!

Har iø. sendt Admin et hint!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er sendt besked til "reklamisten".
Denne tråd slettes om kort tid.
Tak for hjælpen!

Mvh. JørgenE
ok

Trenden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis