telefonhacking

undertegnede modtager telefon og internet over en router, men siden jeg begyndte på det har jeg ikke haft nogen normal tlfregning, ved et tilfælde blev det opdaget af en at teleselskabets tlf eller samleboks var brudt op, så den kunne løftes af og på. Nu er mit spørgsmål kan man koble sig på og ringe  fra sådan en samleboks og hvad udstyr bruger m.an
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det kan man desværre godt, og der kan kobles en ganske almindelig Tlf. på, så enkelt er det. Der kan så ikke modtages opkald på den fremmede tlf. da ejeren af ledningen så omgående ville opdage det. men der skal faktisk kun et par krokedille næb på ledningerne så er der forbindelse. Det er dog kun på ældre anlæg hvor samledåsen sidder ude i det fri.
Tele folkene kan dog se hvis der har været uautoriseret folk i dåsen der har brugt næb.
Man/jeg har nogle autoriserede næb der går ind i sådanne samle skinner. dem kan man ikke se har været i brug. kun hvis man bryder en isolering kan det ses. dvs. telepunktet på bygninger kan ses hvis de er blevet benyttet. men ikke de store samle punkter.

Men her er der tale om IP telefoni. og så er det ikke bare lige mere. Jeg tror ikke du har været udsat for tele tyveri med IP på den omtalte måde.

Jacob
Du skal have en router med de oplysninger som du selv har.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis