Vintertid, hvad får man tiden til at gå med? ;)

Nu begynder vi så småt at gå den kolde periode i møde endnu engang. Så vil jeg da bare hører brugere af lds, om hvad i bruger tiden på når i er kommet hjem fra arbejde.
Personligt spiller jeg wii, og roder lidt med computer og spiller musik. Så kunne man da godt tænke si at høre om der var nogle film man skulle invistere i til vinter. Er der nogle som er specielt gode? (:

Mvh. Musikanten

Musikanten

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Blandet leg med gamle biler og surf på LDS

Med venlig hilsen
ktm

Apropo værktøj kik under funktionelt værktøj 

smile kør ikke hurtigere end dine engle kan følge medsmile
Tid på LDS er næsten selvsagt.

Så får jeg måske lidt tid til at få ordnet et par af mine flippermaskiner, de har vist efterhånden stået stille de sidste 2 år.

Men ellers har jeg faktisk en del herhjemme der skal laves i huset, så tror ikke jeg kommer til at kede mig her over vinteren.
Flippermaskiner!!! Bare det var mig, har altid drømt om at ha min egen flippermaskine,-en gammel én forstås, ikke en af de der digitale.
Men lige pt må jeg nøjes med at klargøre gården til vinter. Og til vinter skal jeg lægge nye gulve, male loft, strikke sokker på mine antikke sokkestrikkemaskiner, til alle dem der ikke har en mor eller kæreste til at strikke sokker til dem og så skal jeg da nok også ride en hest eller to til, wii-spil har vi også, men det er vist kun min datter på 9, der bruger det. Og nå ja forresten så skal jeg da hygge mig på mit nye træværksted.......Jamen det er da fedt hvis vi får en ordentlig vinter så vi kan få lavet noget indendørs.
Mth
Helle på Møn, hvor solen skinner endnu.

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Jeg har fået en gammel symaskine, der efter signe, næsten kan sy gennem jernbeton og så har jeg også fået fat på en gammel motor fra en pfaff maskine.. Det skal så lige bygges sammen.
Og så skal jeg have ny lynlås i lazypacken til båden.. og så skifter jeg stof på sprayhooden.

På loftet ligger der et udsejlet forsejl.. det skal syes om til poser der kan holde tovværk når vi sejler.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også