Puch service københavns området? + Problematik + Video af problemet

Har ringet til 15 knallert mekanikere i københavns området, men ingen vil tage imod min stakkels puch, da de siger at deres mekanikere ikke har fået kursus i dem. så jeg ville høre om en af jer kender et sted der gider at se på den? Hvis du sidder som privat og kender puch maxi K e50. fra top til tå er jeg meget interesseret i at du kommer ud (Valby) og hjælper den til at køre igen. Selvfølgelig til en meget fair pris. PROBLEM: Den kan dog starte af og til hvor jeg skal holde speederen i bund. Når den så endeligt kommer igang lyder motoren ujævn og går ud af sig selv. Se video (Bemærk jeg holder speederen helt i bund under hele processen, selvom det lyder som om jeg gasser op og ned konstant.. LINK: http://www.youtube.com/watch?v=K8zR_BuLwW0
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal lige siges at jeg har skiftet til helt nyt tændrør, som der ikke er problemer med. Har renset min karburator med benzin og en tandbørste. Mit luftfilter er helt nyt. Men der er dog et større hak inde i cylinderen lige ved ''karburator slusen'' kan det måske være problemet?
jeg tydet på at du skal skaffe en ny cylinder.
og justere tænding så burde kunne køre.
den store hak i indsugningsporten den ødelægger "hukketiden"
i indsugningen og der med at den kan dåligt holde tomgangen
og trækket men hvis du sætter ny cylinder på skulle den holde tomgangen

det er mest sikker at du køber stemplet sammen med cylinder
så det passer sammen.!
Du har helt ret jeg har lige købt en ny cylinder og sat ny svingmagnet på. Så nu starter den på første hug og kan stå i tomgang. Men den har langt fra nok omdrejninger
får den benzin nok i de øvre omdreninger.! (stille på benzin skrue)
ca 1.75. ud. efter er skruet i bund med forsigtighed. ( kun lige at mærke modstand).
og er tænding justert ca 1 mm. + 0.2 mm. før top. efter du har sat ny svingmagnet på
(svinghjul).
den nye cylinder den skal tilkøres først inden du "tæsker den" de første
150 km med ½ gas.!

tip.

den første tankful benzin der kørs op gi den en blandings forhold på 4%.
og der efter 2% blanding.
har svinghjul/tænding noget at gøre med omdrejningerne? Undskyld min meget manglende viden... tændingen burde være justeret.. mekanikeren siger at mine platiner er lidt sløre. kan det være det?
Annonce
Hey !
Jeg bor her i københavns området. Jeg kan godt finde ud af at stille tædningen og har også nogle tændnings dele liggende vis det er.
Skriv en mail vis det er : [email protected]
hvis platinsættet er slidt så kan du købe en ny platinsæt
og sætte den i.
Mon ikke problemet er løst på de 7 måneder der er gået siden tråden blev startet.
René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis