Hjælp til malning af højtaler.

Hej, da jeg godt kunne tænke mig at give mine højtaler et ekstra pift har jeg besluttet mig at male træet på dem - siderne og toppen.
Link til billede:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=594354
Hvordan ville i gribe det an for bedste resultat, hvad for noget male grej skal jeg bruge og har du nogen tips og tricks.
Jeg har ikke selv de store erfaringer så idéer til hjælp ville virkelig gavne.

Tak for hjælpem!
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Troels,
Velkommen på LDS.

Engang i 80´erne købte jeg et par køleskabsstore Cerwin Vega 451 H, mener jeg de hed.
De kunne spille en idrætshal op, men jeg havde kun et værelse på 10 m2, så der var nogle gevaldige lydtryk med de 2 stk 15" basenheder.

De var i tyk spånplade, beklædt med mørkebrun finér.
Efter nogle år så de forfærdelige ud (umoderne).

Jeg købte noget Dyrup halvblank sort maling og en fin lille skumrulle samt tilhørende malerbakke.
Afmonterede alle højttalerenheder, afrensede kabinetterne og rullede dem med sort maling x 2.
Strukturen i finéren blev bibeholdt og resultatet blev rigtigt pænt. Men husk nu at afmontere enhederne før du maler, ellers bliver det noget klamp at se på.

God fornøjelse.

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også