HJÆÆÆÆLP

Hjælp hjælp,

Mig og min kæreste har besluttet at nu skulle vi ordne lidt badeværese.- bare male og lidt nye ting. og væk med badekaret.

Barekaret kom så væk og så finder man jo aldrig spændende ting. og ja. Tapetet som jeg nu har fundet ud a nok er noget gummimenbran (ingen ide der det hed det) troede det var glas filt eller væv. Men det gaber så forneden så det skal vi jo så have af. Projektet der er nu bleevt større end planlagt.

Kan man gøre andet så man ik behøver skiftet det hele ned ?? hvis ikke hvordan får man så nemest sådan noget ned og hvor køber man nyt og hvordan såtter ,man sådan noget op.  Er virkelig slet ik inden i sådan noget.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Fnuggi

Jeg er ikke helt sikker på at jeg er helt med. Nogle billeder vil være til stor hjælp. Hvis du har mulighed for dette, så tror jeg sagtens der er en masse herinde der kan hjælpe.

Det eneste du skal sikrer dig er at når vi taler badeværelse, så er det super vigtigt at det er tæt det du laver, hvis du ikke har den store viden indenfor feltet, ville det måske være en god investering og få en mand ud og kigge på problemet - om du bor i hus eller lejlighed er sådan set underordnet, men hvis det ikke er tæt, så kan problemerne hurtigt blive større end man overhovedet kan forestille sig.

Med venlig hilsen
MLB-Entrpriser

Vi bygger med erfaring - Vi er ikke tilfreds før du er...!

www.mlb-entrepriser.dk

Så kom der lidt billeder håber nogen kan hjælpe med mig at svare på om dette kan reddes eller om alt skal ned og noget nyt op.

og hvad koster dette gummi menbran og hvor købes det og hvordan fungere det. men h¨ber dette kan reddes da jeg ikke overskruer at sku pille alt ned
Billeder...
Hmm synes ikke jeg kan se de billeder....
så virkede det
Hov skal lige sige sådan ser det ikke ud alle steder.kun nogen steder det gået fra, men plan var at få det tørt, lime det fast igen med noget lim a en slags der ville holde og så fuge hele kanten runt, og s¨skla der noget væv op a en slags s¨væggene bliver lidt pænere og derefetr male hvid. og ja alt skal vare beregnet til vådrum

men kan min plan lykkes eller er det helt hen i vejret
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også