Er der nogen der kender sådan en båd

Hej Er der nogen der kender sådan en båd,har fået fortalt at den kommer fra og har sejlet på floderne i tyskland.Mvh Klaus
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Billeder siger meget, men der skal flere til  For på det billede ligner den jo bare en af mange speedbåde.

V.h.  Håndværkeren
Jeg har fundet nogle flere billeder, måske det kan hjælpe...
Du kan jo prøve at surfe rundt på tyske bådannoncer:

http://www.boot24.com/kleinboot

- det kunne jo være at du lige fandt den type.

To ulykker kommer sjældent alene.
Hvad havde du tænkt dig den skulle bruges til ? Er det til ture langs kysten og stille dage så er det en fin speedbåd, men vil du ud på "havet" så er det ikke båden, så er den for lille.
Annonce
Hejsa Jeg har skam købt, og bruger den en del i Odense fjord, den egner sig fint til det, men jeg kan ikke finde typeplade eller navn på den og kunne godt tænke mig at finde ud af hvad det er for en båd jeg sejler rundt i, jeg bruger den mest til fisketure og hyggesejlads og det egner den sig fint til, og du har ret den skal ikke ud på åbent vand med store bølger.
kunne godt minde lidt om en askerladen

Mvh D.s

At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

Skrevet af jbr på 11 sep 2010 08:12
Hvad står der på mærket over motoren, på billede 2?
Kunne det være et firmanavn... udlejning eller lignende, eller er det bare noget du har sat på?
Hvis det er et firma, kunne du prøve at få fat i dem og spørge videre.

En anden mulighed ville være, at undersøge, hvilke oplysninger, myndighederne i Tyskland har om båden.
Din båd har været registreret i Braunschweig. BS-C-726 er et registreringsnummer derfra.
Hvis du skriver en høflig email til WSA i Braunschweig, på denne side, kan det være at du kan få oplyst bådens type og årgang m.v.
Her er siden:
http://www.wsa-braunschweig.wsv.de/...%3Bber+uns

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hej Jbr
Det lyder som et godt råd, det vil jeg prøve.
Tak
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis