Hvordan kan jeg åbne passagerdøren i en Skoda Fabia når....

Hej
Hvordan kan jeg åbne passagerdøren i en Skoda Fabia når jeg kun har dårlig adgang til indersiden af døren?

Jeg var ved at skifte rudehejset og næsten færdig, da jeg fik den "geniale" idé, at teste om jeg kunne lukke og derefter åbne døren igen, inden jeg skruede pladen med rudehejset helt på plads. Kablet til at udløse dørlåsen med via det udvendige håndtag, er monteret ligesom kablet til det indvendige håndtag (er endnu ikke monteret til håndtaget), men døren åbner ikke, når man hiver i det indvendige kabel eller hiver i det udvendige håndtag. Jeg har kun adgang bag rudehejs (som er skruet løs) pladen via en ca. 5 cm revne i toppen pga. kabler og låsepalen (den der går op og ned når man låser op/låser i - i toppen af dørkarmen), men kan måske komme til, at fjerne hele pladen, hvis jeg afmonterer passagersædet.
Det har virket i 14 dage siden jeg pillede rudehejset ud, mens jeg ventede på et nyt rudehejs.

Er der nogen der ved hvordan kommer jeg videre?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan nu tilføje at alt nu er afmonteret undtagen låsetøjet, så der er fri adgang fra indersiden af døren, men havd skal påvirkes for at den springer op? Jeg kan godt undvære de åbenlyse idiotiske indlæg som de to ovenstående.
Der er ingen her på LDS. der skriver idiotiske indlæg, det var kun et forsøg på at lave lidt gas med dig
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis