de bedste vinduer

Vi skal have udskiftet 6 stk vinduer (120x140cm) i vore 1970 parcelhus. Jeg har et tilbud fra et lokalt byggemarked på lidt over 3000, pr vindue (fabrikat Rationel) med 2 x energiglas.
Er der nogen, der har en kommentar til om der evt. er et andet bedre/billigere fabrikat.

På forhånd tak,
Claus Petersen

navigare necesse est
Vi skal have udskiftet 6 stk vinduer (120x140cm) i... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kvaliteten hos KPK er helt i top, helt ud på højde med de store producenters som feks. Storke vinduer.
Jeg har været meget tilfreds med Kipa Vinduer. (Jeg har også Storcke, som er meget dyrere, men jeg kan ikke rigtig se eller mærke forskel nu her mange år efter. Undskyld! )

Med venlig hilsen
ktm

 

Står også foan udskiftning af alle vinduer i huset og kan ikke helt få tankerne væk fra Danske vinduer og døre i Sunds ved Herning. Der gives 10% rabat ved forudbetaling, der er 4 ugers leveringstid og man kan afhente selv og spare transportgebyret.
Fabrikken er pære dansk og man må gerne komme og kikke med i produktionen.
Konkurrance dygtige med "bedst og billigt" som jo får deres vinduer fremstillet i de tidligere østlande.

Her er et link:
http://www.danske-vinduer.dk/
hvis de er konkurrencedygtige med Bedst og Billigst kan jeg ikke forestille mig de er værd at bruge tid på, Bedst og Billigst er det absolut billigste og ringeste kvalitet der kan købes for penge....

http://www.lyrk.dk
Skrevet af Hr.Herluffe på 28 aug 2010 22:05
Står også foan udskiftning af alle vinduer i huset og kan ikke helt få tankerne væk fra Danske vinduer og døre i Sunds ved Herning. Der gives 10% rabat ved forudbetaling, der er 4 ugers leveringstid og man kan afhente selv og spare transportgebyret.
Fabrikken er pære dansk og man må gerne komme og kikke med i produktionen.
Konkurrance dygtige med "bedst og billigt" som jo får deres vinduer fremstillet i de tidligere østlande.

Her er et link:
http://www.danske-vinduer.dk/

Jeg har også købt hos "Danske Døre og vinduer"

Kan kun give den bedste anbefaling - leveret som aftalt og fin kvalitet..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Annonce
Skrevet af Naveren på 28 aug 2010 22:51
hvis de er konkurrencedygtige med Bedst og Billigst kan jeg ikke forestille mig de er værd at bruge tid på, Bedst og Billigst er det absolut billigste og ringeste kvalitet der kan købes for penge....


Det er da en mærkelig formodning - hvis nogen vil konkurere på pris, så er det automatisk et dårligt produkt ?

Jeg har tilfældigvis prøvet at købe begge steder, og jeg er helt enig i dine betragtninger vedr. "Bedst og Billigst" - Men du tager meget fejl vedr. "Danske vinduer & Døre" i Sunds - det er fin kvalitet og god service..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

det jeg mener er, hvis de koster det samme som Bedst og Billigst kunne jeg ikke FORESTILLE mig at de er værd at bruge tid på.

Men hvis man kan få kvalitetsvinduer til samme pris som Bedst og Billigst ville jeg blive meget overrasket, positivt

http://www.lyrk.dk

Hej Naveren,

Hvis du kender os fra gamle dage da havde en afdeling som hed Multiflex vinduer A/S og som kun bare solgte til tømrerhandler og tømrermestre, så kender du nok vores kvalitet og den er stadig den samme.

Der er jo en grund til at alle må komme og se vores fabrik og produkterne blive lavet, så de ved selvsyn før evt. køb, kan se at det er ordentlig træ kvalitet og materialer vi bruger. 
Det er derfor vi netop har 10 Års garanti på vores produkter.
Vi er en familie ejet virksomhed, som går op i det vi laver og ikke bare et stort firma som kun går op i penge, så det er vigtigt for os at Hr. og Fru Danmark får det bedste vi kan lave og det har vi nu lavet i 41 År.

Vi er kun Billige fordi vi selv sælger og producerer vores produkter og ikke har nogle mellemled, så at samligne os med bedst og billigst ville jeg godt nok være ked af.

Mvh. Thomas Nielsen
Danske vinduer og døre A/S

Skrevet af DVD på 09 sep 2010 11:29

at samligne os med bedst og billigst ville jeg godt nok være ked af.

Mvh. Thomas Nielsen
Danske vinduer og døre A/S

Hvilket også er totalt uberettiget, så er fuldt ud forståeligt.

Jeg kan godt forstå i ikke vil sammenlignes med Bedst og Billigst da de absolut ikke passer ind i en debat om "de bedste vinduer", og det var heller ikke mig der sammelignede jer med dem. Du må på ingen måde misforstå mig, jeg kender intet til jeres produkt, og jeg er ked af hvis jeg er kommet til at skade jer, det var absolut ikke min mening.

http://www.lyrk.dk
Der er yderligere 25 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også