Program søges til at synkronisere med?

Kære brugere af LDS.

Jeg har en bærbar og en ekstern harddisk. Jeg har så tænkt mig, at hver gang jeg lægger noget i f.eks. dokumenter på min pc, vil jeg have min harddisk til at ligne den mappe. HVORDAN GØR JEG DET? Selvfølgelig en eller anden form for software.. Det skal lige siges at det IKKE skal være en form for sikkerhedskopi, da det ikke er det jeg er ude efter. Den må meget gerne kunne gøre det over netværket herhjemme, da jeg også har et mediacenter det kunne være rart at synkronisere med.

Kender i noget, må i meget gerne smide et indlæg

Ps. Jeg har søgt på google flere timer uden noget held i form af det jeg vil have.. Og programmet behøver ikke nødvendigvis være freeware. Er villig til at give penge for lortet

Musikanten

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis du bruger windows styrersystem kan du hente synctoy på microsofts hjemmeside det er gratis http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=c26efa36-98e0-4ee9-a7c5-98d0592d8c52&displaylang=en
Mange tak, men synctoy kan jeg ikke få til at symkronisere over netværket. og den anden der, jbr, har indlagt, duer ikke for mig ;s ellers tak, er der andre?

Musikanten

så gør du nok noget forkert på den externe hardisk laver du en mappe som du deler der efter mapper du den på din pc
så starter du syntctoy og vælger dit mappet drev og vupti så virker det
Det må jo så være fordi du ikke forstår engelsk... eller hvad?
 Og det er jo OK.
Programmet kan alt det du efterlyser og meget mere til
SUK

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Annonce
så må du jo oversætte det for den stakkel.
Vi kan jo ikke alle være lige gode til alt, derfor skal vi heller ikke nedgøre andre for deres fejl, men derimod hjælpe hvor man kan.
husk behandle andre som du selv vil behandles
/peter
Peter har du hørt om Nemesis?
Hun kunne godt ramme dig

Hvis du læser mit indlæg, er det delt op i 2.

Del 1, hvor jeg skriver at det er OK ikke at kunne engelsk, og at man derfor kan blive nødt til at droppe programmet.

Del 2, hvor jeg skriver at det er ærgerligt, og tilmed giver et suk, fordi det egentlig er et OK program, der ville kunne have løst problemet.

Man behøver ikke nødvendigvis læse alle indlæg, som Fanden læser Biblen
Prøv at have en positiv tilgang til de indlæg du læser. Måske er de fleste herinde på LDS faktisk med i forumet, fordi vi gerne vil hjælpe og hjælpes..

Og så skal jeg da nok, i fremtiden, lige sikre mig, at mine indlæg ikke kan misforstås... så vidt det er muligt.

Fortsat god lørdag til dig også

Med venlig hilsen

Jan

OK, mennesker
1. Styr jer lige med at diskutere sådan noget fis? for det er da lidt æv.
2. Jeg er faktisk god til engelsk, og self forstår jeg programmet, det jeg så tror, er at jeg har haft en anden version af det. Og den kunne ikke (: Jeg kunne godt dele på mine tilsluttede harddrives, men kunne ikke få vist min mappe som hedder netværk Har også prøvet noget fra nero (: Og det er nøjagtig det samme problem ;s Hvad gør jeg?

Musikanten

@ Musikanten... ja, gu´ er det noget æv, men vil helst ikke skydes usle motiver i skoene.
Det lader jeg så ligge nu..... og er glad igen

Det med mappen netværk, har det overhovedet noget med synkroniseringen at gøre?
Er det ikke fordi dit netværk, eller mappen ikke er konfigureret helt korrekt?

Eller er det en mappe du har kaldt netværk, som ikke vil synkronisere?

Med venlig hilsen

Jan

Jamen, du ved, den gør så jeg ikke kan glo i min mappe, "Netværk" Den er ikke highlighted ligesom de andre.. Men, nu har jeg lagt en genvej til mit netværksdrev i en mappe på mit e drev som er en af de interne harddiske. og så kunne jeg dele min mappe lidt besværligt og ret irriterende.. men hvad fanden (:
nu virker både Nero og synctoy på den måde (:

Musikanten

Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis