Mercury 200 hk påhængsmotor (årgang 2001)

Jeg har et problem med en af cylinderne (cylinder 2), hvorfor går den altid i stykker?
Jeg har et problem med en af cylinderne (cylinder... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg overvejer sgu at stille et spørgsmål i stil med trådstarters, for det er sgu længe siden jeg har grinet min røver i laser som da jeg læste de første svar i tråden. Fruen fik dem forevist og rullede også rundt af grin. Det eneste der mangler i at fuldenede humoren er en af Håndværkerens syrlige kommentarer.

Nå ja, jeg har vist også både spurgt og svaret dumt herinde, og så er der jo ikke andet at gøre end at komme på hesten igen og formulerer sig bedre end i første forsøg.

Takker for grinet, I gode mænd.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Det er da alligevel sjovt at tænke sig, at et spørgsmål, som bedømmes, som værende dumt, kan udvirke en hel række tåbelige og irrelevante svar, hvis formål kun kan være; se lige mig. Der kan godt forekomme lidt dårligt formulerede spørgsmål, men det er da vand i forhold til de mange svar, som man i bedste fald kan betragte som ligegyldige, og som efterhånden præger trådene.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ej.. vi siger mangelfuldt i en grad der gør det sjovt..

Men endnu engang bevises Parkinsons Lov: "jo mere ligegyldigt et emne er, jo flere deltager i debatten"

Når nu de fleste spørgsmål, PT er meget specifikke, og kræver speciel viden, keder vi andre os for jeg aner faktisk ikke en disse om en Marstal 8 hk og så endelig kommer der noget jeg kan være med til..

Verden kan være simpel..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja grom, sådan er det måske, men den, som startede tråden, har jo ikke haft faglig gavn af svarene, Spørgeren var i dette tilfælde ikke helt omhyggelig nok med sin forklaring, men hvorfor skal hans problem bare være genstand for alt muligt pjat, og hvorfor har man en svarer eller flere på banen, som ikke ved noget om emnet, er det bare kedsomhed eller mangel på opmærksomhed, der er årsagen.

ErikChristensen 
Mon ikke de fleste der svarer, f.eks. i denne tråd, har ca. samme indgangsvinkel??

Hvis vi skal sidde og nedgøre hinandens svar, er det da fantastisk let. Og dumt.
Det er vel ikke lige formålet med LDS, at man stort set konstant skal kommentere hinandens svar, eller tager jeg fejl?

Om folk har noget at byde på i en tråd, skal jeg ikke gøre mig til smagsdommer over. Det ved de bedst selv.
At andre ikke synes om deres svar, er deres eget problem... de kan jo vælge at se bort fra det, eller holde sig væk fra tråden, hvis de er utilfredse med kvaliteten.

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Annonce
Det er måske kun den spørgenes spørgsmål, man må kritisere. Nu angik det ikke så meget dig JBL, da du er en for mig fuldstændig ligegyldig person.

ErikChristensen 
Så blev det manden og ikke bolden..

Jeg syntes nu stadig det er det genialt spørgsmål udi det filosofiske og humoristiske hjørne..

Og 100 % sikkert, så tager jeg hatten af for den, der kan komme med et kvalificeret svar på spørgsmålet.

Der er så mange svar at det er umuligt at komme med noget fornuftigt.. og jeg tror ikke på at spørgeren kommer på lds igen og uddyber noget.

Jeg tror på at problemet er løst et andet sted og så er det det..

Svendborg

Og det var så meningen ?

ErikChristensen 
Jeg er da stadig nysgerrig efter hvad der var galt..

og der ud over tror jeg slet ikke at der er nogen mening i denne tråd..

Svendborg

.... vil holde mig for god til at kommentere dit indlæg lynæs....
Jeg ønsker jer begge en fortsat rigtig god weekend

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere