Håndtag på puch drejer bare rundt. Hjælp!!!!

jeg startede min puch som normalt og da jeg så havde fået gang i den og skulle gi gas.. kørte den ingen steder da håndtaget bare kunne drejes med, uden der skete noget. - hvad er der galt? har INGEN forstand på puch så er pænt lost.

 Altid Puch <3

jeg startede min puch som normalt og da jeg så... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
OK... hvis du bare kan hive kablet ud, så er det sprunget.
GRAND har lavet en beskrivelse af hvordan du uploader billeder.
Den tillader jeg mig at gengive her:

Jeg syntes ikke det er så svært at få billeder ind..
her er en kort forklaring:
klik på "tilføj svar"
Klik på "Vedhæftede filer" den lille pil til højre i fanen
klik på "gennemse" og find så det billede du vil uploade.
Klik på "upload"
Find så det billede i fanen til højre "mine filer"
og så på det grønne kryds under "tilføj fil til indlæg"

Det kan godt drille lidt med placering... Men der har du "rediger" i et lille stykke tid så du kan tilpasse det hele.

Bedst er det hvis du har JPG billeder du har kørt lidt ned i størrelse.


men der er en lidt mere langhåret forklaring fra admin her:

Indlæg billede i dine indlæg

Et billede eller en tegning kan tit forklare mere end ord.
Når du skriver et indlæg kan du indlægge et af dine billeder eller tegninger i indlægget.
Du gør følgende:

Skriv dit indlæg, og der hvor du vil lægge billedet trykker du nederst på siden på knappen
"Vedhæftede filer"
Du kan nu trykke på "gennemse" for at finde den fil (billede) du vil lægge ind. Et godt råd er, at finde billedet inden, og kopiere det til dit skrivebord. Så er det nemt at finde, når du skal lægge det ind.

Nu kan du se, at filen er kommet frem i feltet til venstre for "gennemse".

Du trykker nu på knappen "upload" for at tilknytte billedet til dit indlæg. Efter lidt tid, hvor LDS skalerer og retter størrelse til, kvitteres med et nyt felt, hvor du har et par valg.
Billedet er nu gjort klart til at sætte ind i dit indlæg, men heller ikke mere.

Trykker du på "indsæt billede" kan du straks se, billedet i dit indlæg. Ønsker du at ændre størrelsen, kan du slette det igen ved at pege på det i indlægget og højreklik og vælg "klip". Så er det taget væk fra indlægget igen. Tryk i stedet for på "Thumbnail" og vælg en anden størrelse. Det tager lidt tid for LDS at ændre det, så hav tålmodighed og vent. Når det er klart, er der kommet en ny linie med en ny billedstørrelse du kan bruge ved igen at trykke på "indsæt billede" ud for den ny Thumbnail.

Husk at billedet kommer ind, der hvor din cursor står i indlægget. Brug højreklik og klip, hvis du vil fjerne det og indsætte det et andet sted.

Du kan sætte flere billeder ind, ved at uploade dem alle (enkeltvis), og så vælge indsæt hvert sted du vil have et billede fra dine uploadet oversigt.

Når du er tilfredst med resultatet trykker du på "Send" som normalt, og dit indlæg med billeder eller tegninger er nu offentliggjort.

PS: Du har måske lagt mærke til, at der ved siden af  "vedhæftede filer" er en mappe der hedder "Mine filer". Det er en oversigt over de billeder du har lagt ind i andre tidligere indlæg. Du må endeligt ikke slette disse eller ændre dem, da det ødelægger dit oprindelige indlæg. Desværre har vi ikke kunnet fjerne denne mulighed for at slette.



 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

jeg ved jo ik hvordan det gamle kabel sad på håndtaget.. der blir snakket om en rille det kan køre inde i.. på det her kabel er en nippel for enden hvor skal den hen.. ? kan virkelig ik forstå at jeg skal skrue skruer ud på håndtaget der sidder en bagbremse som er skruet i, det er jo ik den jeg skal skille ad..
inde i håndtaget er der et aflangt hul hvor der sidder en skrue jeg kan skrue af, og der er os et hul ind til det hvor jeg godt kan se at kablet skal ind i.. men hvad skal den nippel for enden af kablet? bare sidde i hullet? eller kan den skrues fast i den skrue. i siger at den ik må kunne køre frem og tilbage, men det gør den.. og mener jo at der skal sidde noget i den men hvordan??????????

 Altid Puch <3

den her glideskrue sidder i håndtaget.. skal kablet gennem den? og i så fald hvordan? der jo en nippel på kablet som jeg ik kan få igennem det hul..

 Altid Puch <3

Du må kunne se, om der sidder en stump wire i hullet på det beslag du har et billede af?
De gashåndtag jeg kender, har plads til niplen indeni. Men måske er dit et, hvor man skruer kablet fast med skruen på beslaget?

Så er det ikke sikkert, at du har fået købt det rigtige kabel.
Hvis skruen er løs, kan det være at den bare har løsnet sig, og så er kablet røget ud?
Det må du lige tjekke.

Altså.... kan du bruge det gamle kabel og sætte wiren tilbage i beslaget og spænde skruen??

Du bliver nok nødt til, at tage nogle billeder af dit gashåndtag, hvis jeg skal hjælpe dig videre....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis