Vådrumsvinyl - nogen der kan anbefale en?

Hej lav-det-selv folk

Jeg skal have lagt vådrumsvinyl på mit badeværelse, men synes det er lidt svært at finde en gulvmand til det.

Jeg har googlet nettet tyndt, og har umiddelbart kun fundet én her i området (Århus).

Jeg har besøgt manden et par gange, fået prøver med hjem og det hele,- men min mavefornemme er HELT forkert, så jeg vil helst om jeg kunne finde en anden til at lægge/svejse gulvet.
Han har feks. bedt mig fjerne limen fra det gamle gulv, men kan ikke fortælle mig hvordan!!!! Han startede med at give mig én pris, men gangen efter satte han prisen op med 5.000 kr. Som sagt - det føles bare forkert.

Er der nogen der kan anbefale en?

Og - er der så lige nogen der kan fortælle mig hvordan jeg fjerner det gamle lim? Der er pt. trægulvplader på (krydsfiner???) hvor det gamle gulv har været limet på. Det klistrer helt vildt. Står du på gulvet i mere end 2 minutter, kan du næsten ikke komme fri. Gulvmanden bad mig slibe det, men det er jo unuligt bare sådan at slibe i. Vi kan bare lægge en ny/ekstra plade ovenpå pga. døren. Gode råd modtages med kyshånd.

Hilsen
gln
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Undskyld - der skulle stå "Vi kan IKKE bare lægge en ny/ekstra plade på pga. døren"
Alle, så godt som, gulvfirmaer kan lave dig et vinylgulv i et vådrum.

Hva' med Hummel - han er skummel. :o)

Men der er massevis af gulvfirmaer i Århus. Måske er nogen af dem endda seriøse!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis