6 stitfs lås på Rationel vindue

Hejsa Jeg er ved at købe vinduer, og ønsker at få isat en 6-stifts cylinder i vinduegrebet til åbning der af. På Rationels hjemmeside refereres der meget til 6-stifts låse, men der er ingen indikerering af dette, når man kigger på greb med nøgle. Mine spørgsmål er: 1. Kan Rationel levere greb til vinduer, hvori der er isat 6-stifts lå (Trapezformet nøgle)?. 2. Hvis ikke, kan man så bare købe et greb med en af deres låse, og efterfølgende udskifte dem med en 6-stifts cylinder?. Mvh. Vindue sikkerheden.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan man forestille sig at du bare ringer, mailer eller møder personligt op hos Rationel og spørger dem ad.
Hvis du ikke ved hvor di bor kan du bare spørge.!
Det er dog en besynderig ide at spørge alle mulige andre steder end der hvor svaret umiddelbart findes.
Tror ikke du skal forvente af Rationel har låsegreb til 6 stifter på lager, men det kan godt fåes.
Jeg ville bestille dem med almindeligt greb, også købe og eftermonter greb med plads til en 6 stift cylinder herefter.

De fleste producenter bruger alm. låsegreb og her sidder en simpel lås i, og her er ikke plads til en 6 stift, så kan bedre betale sig at købe dem med standard greb.
Umiddelbart lyder det som en god ide bare at bestille standard greb, og derefter selv finde udaf at købe et greb med 6-stifts lås.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis