Redningsvest fra Harald Nyborg

Hej,
Kan deres selvoppustelige vest anbefales?
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9770&Grp=&n=10
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg synes den virker meget normal.

Den er heller ikke SÅ frygtelig meget billigere end de andre på markedet, som så meget af deres andet "kinalort" er.

Men søg på nettet, om du kan finde andre forhandlere af den selvudløserkapsel, den bruger. Så du er forberedt den dag de tager den ud af handlen og du skal skifte selvudløser. Gaspatronen ser ud til at være helt standard.

Den dag du har brug for hjælp, support eller vareombytning, skal du stå i en kedelig butik i et industrikvarter og diskutere med en fleksjobber, der ikke har et klap forstand på redningsveste. Så overvej om ikke du skal bruge 1 til 200 mere på at købe den hos en mere professionel forhandler.

Et simpelt produkt som en "gammeldags" redningsvest eller en haveslange el-lign., der ikke rigtig kan gå noget galt med, ville jeg ikke tøve et øjeblik med at købe dér, så det er ikke for at skræmme dig væk fra at gå i Skrald-Nyborg ;-)

mvh
JAKOB

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nu er der jo tale om sikkerhedsudstyr, så der ville jeg vælge kendte mærker bl.a. for som GOM skriver er det muligt at få "dele" til dem.
Den ser jo fin ud den vist vest, men mangler bl.a. øje til at fastgøre sikkerhedsline.
Når jeg køber redningsveste har jeg set masser hvor forskellen på kvalitet (læs: større sikkerhed) er kvaliteten af syninger og selerne.
Sikkerhedsudstyr skal være om bord og man skal stole på det virker når man har brug for det.
Du kan købe fx. Baltic veste på tilbud for 800,- og så er det altså sur r.. at spare et par hundrede, når uheldet er ude og skidtet ikke virker.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis