dele til en gammel bil Toyota Celica fra 1976

hej er der nogen der ligger inde med dele til en toyota celica 2,0 fra 1976?

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
da det er et renoveringsprojekt jeg skal til og i gang med undersøger jeg markedet, der er nogen ting som jeg er sikker på skal skiftes kan jeg se nu, men hvad der ellers skjuler sig det ved jeg ikke. men tak for hjælpen.

er det flere dele du skal bruge , kan det tit bedre betale sig at købe en donerbil , så er der mange dele at bruge , også senere hvis der går noget i stykker
find en der er godt råden i bund eller de dele du aligevel ikke vil bruge brugte dele til , den fås nemt til 1500 kr
ja men jeg syntes det er langt tid siden jeg har set den model der er måske ikke flere tilbage i DK. men en donerbil er en god ide

sæt en anonce i guloggratis , det koster jo ikke noget at prøve
Annonce
det havde jeg ikke tænkt på tak for rådet

Er det ikke en ST den hedder?
Det bliver jo nok ikke nemt at finde en donerbil, men det er da et forsøg værd.
Ulempen ved en donerbil i samme alder kan jo være, at de dele man mangler ligeledes er defekte på den også.
Måske du kan være heldig at finde en impoteret?
Jeg har for år siden købt dele til min daværende corolla, hos Odder autodele, de fik biler skildt ad i Japan og sendt herop i containere, jeg købte bla. et par foreste fjederben, de så ud som nye.
Om de har flere af de dele ved jeg ikke, eller om andre autohug har noget lignende, ved jeg ikke.
Prøv at spørg inde på TE, der er jeg sikker på der er nogen som ved noget....

mvh jens
jo bilen bliver kaldt Toyota Celica 2.0 ST typen hedder RA28. Tak for rådet

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis