Tråden er låst

Hvor kan man sende sin optiske drev til....?

Hej alle sammen

Jeg har en macbook bærbar, og en dag ville den ikke tag imod en cd, så i stedet for at jeg tag den ud, og prøve at putte den i igen, skubber jeg til den uden at tænke.
Så cd'en sider fast, jeg har taget den ud nu, men drevet duer ikke længere.

Drevet er model A 1278 Rated 16V5. Originalen koster over 1300 kr. og jeg tør ikke satse på at købe en kopi. Så alternativ er at jeg købte en optisk cd/dvd brænder USB.

Men jeg vil helst reparer den, hvor  kan man sende sådan en drev til reparation hos?

Jeg bor i Midtjylland, 6950 Ringkøbing

På forhånd tak

Hawal
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det vil slet ikke kunne betale sig at reparere på sådan et drev, timelønnen overstiger hvad et nyt drev koster.
Skrevet af Håndværkeren på 19 aug 2010 08:54
Det vil slet ikke kunne betale sig at reparere på sådan et drev, timelønnen overstiger hvad et nyt drev koster.

Det kommer så sandelig an på mange ting, er maskinen under garanti, er det en gammel maskine, er det et ekstern drev...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er en macbook alu 13 tommer. Lidt over 2 år gammel, så ingen garanti.

Kan ses her.
http://www.youtube.com/watch?v=9jopC2_FIQg

2 år gammel, så er den da udtjent ! Køb en ny Pc.

Annonce
Lol, tal om ting du ved noget om håndværkere, og det er tydeligvis ikke it.

Vil gerne kigge på det drev, har også et par løse fra selv samme model i en skuffe hvis det er
Og hvad mener du så lige med det, jeg udskifter da tingene hvis der er problemer ind til en hvis grænse. Så ryger den ud og en ny indkøbes.
Skrevet af Håndværkeren på 21 aug 2010 17:39
Og hvad mener du så lige med det, jeg udskifter da tingene hvis der er problemer ind til en hvis grænse. Så ryger den ud og en ny indkøbes.

En 2 år "gammel" MacBook er langt fra gammel Om du har for mange penge er ikke mit problem, men hardware kan altså udskiftes, har en gammel Mac på 4 år der stadig river røv på mange af de nye maskiner i div benchmarkes (benytter dog en Mac Pro til dagligt brug) ADM: Sidste sætning er slettet af adm. Der er ikke nogen der er sindsyge herinde, og vi tolererer fortsat ikke din omgangstone. 
Tak for jeres kommenter. Herre Mkh, har besluttet sig for, at hjælpe mig med dette.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis