Ny tilbygning - anbefaling af arkitektfirma

Vi har planer om at lave en større tilbygning på vores hus, og har derfor brug for en arkitekt til at give os inspiration og idéer. Er der nogen som har gode erfaringer med arkitektfirmaer i København/Nordsjælland?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Come on... er der slet ikke nogen herinde der bruger arkitekter...?
Jeg kender ikke lige nogen arkitekter ovre i udkants Danmark.....
Men du kunne da henvende dig et sted som bolius www.bolius.dk jeg mener de har en ordning omkring diverse arkitekter og en fastpris for fx em møde på stedet incl nogle inspiration skitser osv. Jeg mener du derudover kan gøre som du vil... arbejde videre med arkitekten.... Eller finde en anden...

Men hvad med at finde ud af hvad du vil lave stilmæssigt.... så har du lidt mere at gå efter.. Snup cyklen tag nogle ture rundt i kvarterene... tag kameraet med og skyd en masse billeder af det der inspirerer dig.. og måske også lidt af hvead det ikke skal være....
Så har du et materiale der nok kan bruges til at guide arkitekten lidt i den rigtige retning... og måske også til at få nogenlunde enighed om hvad familien vil.....
Nogen vil have en bjælkehytte.. andre store pudsede facader... nogen hvidt i hvidt.... Andre... Ja der er masser af løsninger...

www.bolius.dk har også nogle inspirations sider. mener også der kan finde noget på www.bobedre.dk

Så jo der bruges da arkitekter her ovre i hovedlandet.. Vi er jo landfaste med Rom, Berlin og Amsterdam og kender betydningen af arkitekter med meninger og mod.....

MVH Njord
Bolius er helt klart et af de firmaer jeg har overvejet. Har kun hørt godt om dem og de services de tilbyder.
 
Jeg kunne dog godt tænke mig en "second opinion" inden jeg tager fat i Bolius, for at kunne give dem lidt modspil. Derfor er jeg på jagt efter et seriøst arkitektfirma eller en tegnestue. Og faktisk helst nogen som ikke "bare" laver tilbygninger, men gerne et firma som har lidt større visioner og ambitioner. Idérige og kreative input - det er det jeg søger...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis