Har lige fundet mit nye legetøj MLU 1125 6400 16-08-2010 21:30 men hvordan hulen for man lige fortalt damen, at det er OK at bruge 40.000 kr. på en fjernstyret gravko Og ja man kan købe en rigtig en (brugt) men den er jo ikke fjernstyret http://www.rcmodeltruck.dk/butik/pr...roduct=431 Med venlig GDS hilsen MadsP.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ktm 8948 4540 17-08-2010 00:02 Da jeg købte min Mustang 1967, serverede jeg den som en overraskelse, da den stod ude på gårdspladsen. Da var den jo købt og betalt og sendt over fra USA, Så måtte hun bare leve med den! Ofte er det lettere at få tilgivelse end tilladelse! Med venlig hilsen ktm
sindalsen 25 9830 17-08-2010 19:07 Jeg må nok sige at 40.000 for en fjernstyret gravko er mange penge, tror du får en del at forklar konen hihi .. Jeg selv spurgte konen om jeg måtte købe en båd, jo det måtte jeg selv om, og jeg købte en båd og først da den var hjemme, stod hun bare og kiggede på den og på mig, og vente sig om og gik ind, siden har hun ikke snakket om min båd, sejle vil hun bestemt ikke, så min søn og jeg hygger os en del på Mariager fjord. Hilsen Lynge
MLU Trådstarter 1125 6400 17-08-2010 20:44 Jo det er squ mange penge for et legetøj Og det med tilgivelse virker også fint KTM. Problemer er lidt her at den har jeg fået en del gange så ved ikke helt hvor mange gange det går endnu Venter lige et par med at gøre noget i den retning igen.. (måske) Med venlig GDS hilsen MadsP.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse
Sniffer 1647 4440 18-08-2010 13:58 Selvfølgelig skal mænd ikke ha' tilladelse til at købe sådan noget legetøj.............hvis konen ikke må låne det.. Jeg kunne sagtens bruge en del timer på den.Den er altså smart - hvor stor er den???Har du råd, så køb den da, du lever sgu da kun en gang. Sniffer
MLU Trådstarter 1125 6400 18-08-2010 15:00 He he.. Ja hun må da gerne låne den Så sku jeg nok hjælpe til med at ordne haven og grave huller til hendes blomster... Så vidt jeg har fundet ud af så er den omkring de 60 cm (uden armen) så den er OK stor... Men råd? Ikke helt. Vi skal have lagt 1. sal på huset så det må blive om et par somrer.. Men et er sikkert. Jeg skal have sådan en på et tidspunkt Eller en af de andre ting de har der inde på web shoppen. Synd man ikke vandt i lotto Med venlig GDS hilsen MadsP.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse