Har lige fundet mit nye legetøj

men hvordan hulen for man lige fortalt damen, at det er OK at bruge 40.000 kr. på en fjernstyret gravko

Og ja man kan købe en rigtig en (brugt) men den er jo ikke fjernstyret

http://www.rcmodeltruck.dk/butik/pr...roduct=431

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Da jeg købte min Mustang 1967, serverede jeg den som en overraskelse, da den stod ude på gårdspladsen.
Da var den jo købt og betalt og sendt over fra USA, Så måtte hun bare leve med den!
Ofte er det lettere at få tilgivelse end tilladelse!

Med venlig hilsen
ktm

Jeg må nok sige at 40.000 for en fjernstyret gravko er mange penge, tror du får en del at forklar konen hihi ..

Jeg selv spurgte konen om jeg måtte købe en båd, jo det måtte jeg selv om, og jeg købte en båd og først da den var hjemme, stod hun bare og kiggede på den og på mig, og vente sig om og gik ind, siden har hun ikke snakket om min båd, sejle vil hun bestemt ikke, så min søn og jeg hygger os en del på Mariager fjord.

Hilsen Lynge
Jo det er squ mange penge for et legetøj
Og det med tilgivelse virker også fint KTM. Problemer er lidt her at den har jeg fået en del gange så ved ikke helt hvor mange gange det går endnu    Venter lige et par med at gøre noget i den retning igen.. (måske)

Selvfølgelig skal mænd ikke ha' tilladelse til at købe sådan noget legetøj.............hvis konen ikke må låne det.. Jeg kunne sagtens bruge en del timer på den.

Den er altså smart - hvor stor er den???

Har du råd, så køb den da, du lever sgu da kun en gang.

Sniffer  
He he.. Ja hun må da gerne låne den    Så sku jeg nok hjælpe til med at ordne haven og grave huller til hendes blomster... Så vidt jeg har fundet ud af så er den omkring de 60 cm (uden armen) så den er OK stor... Men råd? Ikke helt. Vi skal have lagt 1. sal på huset så det må blive om et par somrer.. Men et er sikkert. Jeg skal have sådan en på et tidspunkt   Eller en af de andre ting de har der inde på web shoppen. Synd man ikke vandt i lotto

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis