Du kan fastgøre det på flere måder - f.eks sætte det lidt i pres ved top og bundkant (evt også på midten hvis der er højt) med forskallingsbrædder som du sømmer eller skruer til lodret gående lægter der bliver fastgjort på siden af tagspær, til udskillerne kan du lave en art "hat" som du vikler ståltråd rundt om for at fastgøre det.
Jeg ved ikke hvad fagkundskaben plejer at bruge til vindspærre - jeg selv har brugt diffusionsåben vindpap som jeg også anvendte til vindspærre i gavlenden (mest fordi det var en rest jeg havde liggende). Jeg fastgjorde det med brede klammer på den anden side af forskallingen og førte det op til undertaget minus 5 centimeter. En anden og måske mere smart måde til vindspærre kunne være at bruge en 5 cm terrænbat som det yderste lagt isolering - men det forudsætter at du kan lave en lige kant da de brækker hvis man forsøger at bukke dem.
Det er stærkt anbefalelsesværdigt at få det gjort i en fart inden det bliver koldt og i skal til at åbne for varmen - vores rør løber i hele husets længde i den ene side (25 meter) og var isoleret med 5 cm rockwool på frem og uisoleret på returrøret - vores returtemp steg 16 grader for overetagen efter isolering med 3x10cm glasuld på rørene...
Håber du har held med det - jeg selv synes at alt der har med mineraluld at gøre er lo...arbejde.
/BOFH
Giv mig min kop kaffe og et serverrum!