nedslibning

hej jeg skal have slibet en masse ting ned og jeg har haft set sådan en lille smart tingest til trykluft hvor man putter en "sliberundel" på den og så ellers bare sliber er der nogen der ved hvor de kan købes?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det mon en excentersliber du mener? (med sandpapirrondeller, på 150 mm i diameter)
Så vil jeg vælge en elektrisk, dem til luft kræver meget luft, jeg har en til el, samt en til luft, den til luft bruger jeg aldrig, jeg har en 5,5 hk kompressor, med 300 litter tank, den køre næsten hele tiden, for at holde den i gang.

mvh jens
hmm det var dog heller ikke dem jeg tænkte på men kan da godt være jeg bare skulle prøve med en af den
ja lige præsis det var den jeg havde ledt efter tusind tak
jeg har sådan nogle sliberundeller til dem men det er nogle der skal skrues op i den og det tror jeg ikke man kan gøre på den der men så fortalte en ven mig at det er fordi man skal sætte sådan en lille gummi dut der op og derefter kan rundellen skrues op i nogen der ved hvor man kan købe den?
det er ikke helt det system for der er sådan en bagplade på de sliberundeller jeg har liggene men mangler den lille tingest som bagpladen skal skruen op i i maskinen

- det var det ellers halvdyrt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis