Kilerem..øv de er dyre!

Hejsa!

Vi har en Murray havetraktor og er rimelig ærgerlige over det koster over 600,- at skifte kileremmen som lige er gået. Vi har istedet købt en mindre holdbar rem, som vi kan være heldige holder. Den har kostet små 200,-

Findes der ikke på nettet et sted hvor man kan købe kileremme? det behøver ikke være toporiginalt...

De bedste hilsener Skovly

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo meget specielle remme, der bruges på plænetraktore, så en standard kilerem, kan ikke holde ret længe.
Min Stiga er omkring 10 år gammel, køre stadig på de samme remme. Så ryger remmen, kommer der en orginal på.

Jeg har en sneslynge, den er ret hård ved remmen, kunne ikke finde en orginal, prøvede med en standard rem, den holdt kun ganske kort.
Så fik jeg et par remme fra

http://www.midtdjurstraktorlager.dk/forside

De har stof hele vejen rundt, og har holdt fint, mener ikke de var voldsomt dyre.

Her har de nogle Garden remme, som også er billigere, du kan ikke handle privat, men mange smede handler hos Grene, så du kan købe dem der.
http://www.grene.dk/

mvh jens
Jeg har af og til siddet og ledt på nettet efter remme til min nu pensionerede Husquarna LT125.
I USA er remmene typisk meget billigere, og de fleste maskiner kommer jo fra USA.
Det er dog hver gang strandet på, at jeg ikke har fået skrevet reservedelsnumrene ned eller også har sælgeren behændigt fjernet det. Til min maskine findes der 3 forskellige muligheder, så det er ikke helt ligegyldigt, hvilken rem man får.
Tog man sig lidt sammen og fik 100% rede på reservedelsnumrene på remme og knive, er jeg sikker på, at der er meget at spare ved at få det fra USA.
En tommelfingerregel jeg bruger mht reservedel til min kanerbil, er at man skal gange dollarprisen med 10 for at få slutprisen i kr., så er man dækket ind med løgn og omkostninger.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis