Tråden er låst

Gamle knækfliser gives væk

efter vi lagde ny terrasse og skiftede alle de gamle "knækflier" ud omkring vores højbede, har jeg nu en carport fuld af alle disse gamle knækfliser.
Kan gratis afhentes ellers tager jeg gerne imod råd til hvordan jeg nemmest og billigst kommer af med dem.

Mvh
Jens Jeppesen

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
lige en røvfuld spørgsmål... hvad er målene på knækfliserne? hvor mange er der ca? skal man tage dem alle hvis det er? hvor gamle er de og i hvad stand (tænker på hvor medtagede de er af vind og vejr)


alternativt måde at komme af med dem på:
1) læg dem ud på fortovet.
2) fortæl en flok autonome at genboen er ekstremt højreorienteret og holdt en stor fest for at fejre rydningen af ungdomshuset.
3) afvent at problemet løser sig selv

:-p :-p :-p

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

Hej John.

Puha det gjorde godt med et ordentlig grin efter en lang arbejdsdag. TAK!!

Nu til dine spørgsmål:
- Der er ca 150 stk tilbage (samt en del halve) og du kan tage lige så mange du vil (bare du afterlader 1½l cola i carporten)
- Fliserne er vel ved at være 30 år gamle og har bare ligget oven på hinanden i al den tid, så de bærer selvfølgelig præg af at have været brugt.
- Nu ved jeg ikke lige hvordan man måler sådan nogen fliser (med vinkler og sårn), men de er ca. 55cm lang 20cm bred og 6,5cm tyk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis