Hjælp til Puch maxi P!!!!!

Hjælp!!! Jeg har en gammel Puch maxi p uden pedaler stående... Den har indtil videre kørt som en drøm, ud over nogle problemer med at den ikke kunne gasse helt og gik nogle gange ud... Men, men, MEN, denne gang er den virkeligt galt
Det hele startede med at der var gået hul på benzin slangen, så jeg satte en ny på slange på, men den var ikke tæt ved benzin hanen så uden jeg vidste dryppede der benzin ned i hele maskineriet, men jeg kørte og pludselig gik den og kunne denne gang ikke startes igen den var helt vildt stram at skuppe når man trykke på koblingen(eller hvad håndtaget der starter den hedde) og den lavede heller igen motor lyde.
Den har før ikke kunne starte men det var bare et snavset tændrør men selv dengang kom der en lyd.
Aner virkeligt hvad der er galt. Så er der ikke en rigtig handyman derude sted derude der kan hjælpe mig, er virkelig i nød

Mvh. Ulrik
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du glemt at blande olie i benzinen, for hvis motoren slet ikke kan dreje rundt, kan det skyldes at stemplet har sat sig. Og av av av
Jeg vil anbefale dig at gå til Google og søge på Scootergrisen, han ved væsentligt mere end jeg gør om knallerter.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis