Hjælp til ridset montana

En motana reol der har hængt på min væg faldt pludseligt ned. Den hænger i nogle originale montana beslag og beslaget på væggen sidder fint fast, mens beslagt på bagsiden af montana skabet har rykket sig meget fri. Da reolen faldt ned blev skabet ridset på oversiden af en genstand der stod der. Jeg vil helst ikke af med reolen men har pt heller ikke råd til at få den lakeret hos en autolakerer. Er der nogle der har en ide itl hvad man kunne fixe ridsen med umiddelbart. Jeg ved godt at det aldrig bliver helt så pænt som hos en autolakerer, men bare et eller andet billigt som gør det bedre end som det er nu! reolen er modehvid og ridsen er ca. 1mm*25mm på forhånd tak
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I visse autoudstyrsforetninger kan købes en slags penne til at reparere ridser i billak.
Ring rundt først. Det er ikke alle der har det. Og tag reolen med så du får den rette nuance.
Modehvid, du skal vist have fat i den præcise NCS / RAL farve, det andet der går vist ikke. Og så skal du købe en meget stor sjat maling ift. hvor lidt du skal bruge.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Gå ind i butikken, hvor du købte Montana reolen og bed om en portion reparationsmaling. De kan skaffe original farve fra fabrikken.

Det har jeg gjort adskillige gange og det har ihvertfald hos Brdr. Sørensen i Aalborg været gratis.

Malingen er fin til at fixe små ridser og hakker. Bliver ikke så pænt som en omlakering, men kan i de fleste tilfælde være nok til, at man ikke bemærker det.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tak for svarene

efter at jeg ville prøve at hænge reolen op igen (og denne gang i dagslys) opdagede jeg at det er bagbeklædningen den er gal med. Jeg købte skabet brugt og der var en del huller i det i forvejen - bagbeklædningen er helt flækket. Kan man gøre det noget ved det? - kan man købe en ny bagbeklædning og selv sætte den i?

På forhånd tak
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også