Råd til køb af ATV

Vidste ikke lige hvor jeg skulle smide denne her, så admin kan lige flytte den hvis den lå bedre andet sted.

Har overvejet at købe en mini ATV til Stella her hun fylder 5 år, men der er jo også et par stykker at vælge imellem der, både som EL og brændstof drevet, men er vist mest til brændstof drevet pga. den lidt større fart, tror hun vil syntes den er sjovere over længere tid.

Noget der kan anbefale en god forhandler af de små ATVér.

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis jeg vidste hvad en ATV er så...
analog TV?
automatisk turbo-vrider?
Hmmm...

koludabyg ring og snak med dem her>>>http://www.fensmark-trailer.dk/

MVH
Noget over mit forventet prislejde.
Men kan godt lide det er en model der er lukket helt mod hjulene, så hun ikke kan komme til skade på den.
Okay, så må jeg da lige give dem et kald...

Brugt kan også gå, men vil hellere købe nyt.
Jeg har selv en Yamaha Kodiak 400ccm. Mit bedste råd er at det er bedre at købe en brugt Yamaha, Kawasaki eller et andet kvalitetsmærke, end at købe noget nyt blikskrammel. Min Kodiak købte jeg brugt (1 år gammel) for 10 år siden og den har aldrig kostet mig en rød øre ud over et batteri, motorolie og filter.

/John

/John Jensen

HMMMM Alt det der kinøjser gejl bliver du sku ret hurtig MEGET træt af
For det kan simpelthen ikke HOLDE , har til dato haft 2 kina modeller 110ccm og der er ikke en skid af det der er noget værd, jo hvis man skal køre en tur på en alm plan asfalt vej, men det er jo en crosser og så skal den vel også en tur ud over stubmarken

Havde derimod en 2 hjulet KTM 65 ccm til knægten men den var lige vild nok men den kunne sku da hokde til mig også ,den larmer lidt mere og er i den dyre ende
Så min konklusion må være køb et ordentlig anderkendt mærke , evt en brugt der står altså nogle rundt omkring i folks lader hvor ungerne er vokset fra dem,og som er i god stand

Tim  
 
Har lige for tiden en kunde der har 2 Suzuki 80 ccm ATV jeg har måske sat mig på den ene ,menhvis du ku tage den anden kunne det jo være han var villig til en god pris ) NB NB de kan drosles ned i gashåndtaget

Tim  
 
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis