Hjælp søges til opel vectra c 1,8 årg 5/2004

Hej er der nogen som kan hjælpe mig med min bil.
Opel Vectra C 1,8  16V årg 5/2004
jeg kørte den ind i min carport og næste morgen kunne den ikke starte, og der er ingen fejlkoder på den, den får benzin, og jeg har også prøvet min anden nøgle men det hjælper ikke, håber at der er en en som kan hjælpe mig

På forhånd tak

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er den på en eller anden måde blevet afladet? "Prøver" den at starte, eller siger det bare klik klik når du drejer nøglen?

Jeg spørg kun for at blive klogere.

den prøver og starte men den går ikke igang og der er fuld strøm på battariet
Har prøvet noget lign. på min vectra b fra 98. Der var det benzinoumpen, som var gået en tur. Kørte over på en tank for at tanke, og da jeg skulle køre igen, ville den heller ikke starte.

Jeg spørg kun for at blive klogere.

ja men der en er ventil ude i mit motorum der kan man måle benzzintryk og trykker man ned på den ventil imens man prøver og starte så kommer der benzin ud i en sstår ståle, så jeg går ud fra at den får benzin
Har haft en 99 Vectra B der gjorde det samme.... efter rigtig mange forsøg fik værkstedet skiftet krumtapsføleren som åbenbart gav denne fejl, uden at motorstyringen registrerede det.
Annonce
Nogen som ved hvor krumtapsføleren sider på en Vectra C
Jeg vil tror den sidder ved remmene, nederst på motoren. Den skulle gerne pege ind mod det nederste hjul med remmen på, og have en ledning til.
Nu har jeg fundet fejlen, det var min bezinpumpe som ikke gav tryk nok, efter ny pumpe så køre den igen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis