Slibning af gulve.

Hej Folkens,

Jeg har lige købt en gammel lejlighed på nørrebro som skal have den store tur.

langt det meste laver jeg selv, men gulvene tør jeg ikke kaste mig ud i. De skal slibes og behandles. Mit gæt er at de ikke har været behandlet i mange år, men tilgengæld er der masser at slibe af.

Gulvene er med tiden blevet en lille smule ujævne nogle steder, men jeg er sikker på at det kan klares med en gang groft sandpapir og jeg tror ikke de behøver afhøvles.

Det drejer sig om 57 kvm der skal slibes, disse kvm er fordelt på to stuer, et lille værelse gang og køkken. Gulvet er et helt almindeligt plankegulv.

der er 8 dørkarme inklusiv fordør og bagdør.

Jeg kunne godt tænke mig at hører hvad sådan en omgang skal koste? og om i har en gulvman i københavn i kan anbefale?

en evt. gulvman er meget velkommen til at sende et tilbud til [email protected]

Mvh
Nis Jensen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er nu faktisk ikke så slemt at gøre selv - og nu er det jo et gør det selv forum..

Du kan leje sådan en gulvsliber f.eks. i Bauhaus for en beskeden sum penge og det er ikke svært at få et godt resultat. At det så ikke er verdens fedeste job (det larmer, støver og stinker bare helt generelt) er en anden sag
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Alt efter hvilken overflade der er på gulvet nu, kan opgaven blive størrere, vi købte hus sidste år og gulvet havde en fernis over flade, jeg ville ALDRIG selv kaste mig ud i sådan en slibning, det brænder fast for et godt ord.

Alt efter hvor slidt gulvet er, skal man overveje om man selv vil kaste sig ud i det, hvis det skal rettes en del er det et meget stort arbejde. Ellers er det selvfølgelig muligt som GDS projekt

Det er meget svært at få et godt resultat når man ikke er øvet i at bruge de båndslibere man kan leje.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis