Blokhusbrædder, afslutning mod sokkel..?

Hejsa Jeg er ved at bygge mig et kolonihavehus og har lige et lille spørgsmål som jeg håber der er nogen der har et fif til..

Jeg skal have blokhusbrædder som yderbeklædning på huset og vindpap indenunder, men afstandslisterne mellem blokhusbrædderne og vindpappen gør jo at mus mv har fri adgang op i konstruktionen da afstandslisterne jo sidder lodret.
Så mit spørgsmål er hvad jeg gør her har overvejet af sætte et snefangsrør i bunden, men da de er af plast, kan de jo bidde sig igennem eller..????

Håber der er en eller anden der lige har fiffet til hva jeg skal bruge..

MVH Jon
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er lavet et specielprodukt til netop det du omtaler, musegitter mener jeg er navnet, men hvis du spørger efter det og forklarer hvor det skal bruges kan din lokale trælast helt sikkert få det til dig

http://www.lyrk.dk
Hej, og velkommen til.

Der findes en løsning til det i form af et bølget rustfrit metalbånd, kan ikke huske hvad de hedder, men ikke din lokale tømmer-pusher kan hjælpe. Båndene er ca. 1" bredt og leveres i længder på ca. en meter

mvh
BS.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Hejsa Naver og Bs. tak for svarene, køre lige ned i tømmerhandlen i morgenog finder det mussegitter der..
Mvh Jon
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis