Køb af MAKITA batteri sæt, men hvor?

Hej med jer.

Jeg har en 18 volt Makita boremaskine (3 gear slag osv Li-on batterier) den er jeg super glad for! Og da der skal suppleres lidt med noget andet batteri udstyr vil jeg fortsætte med Makita. Mine erfaringer (via mit tidligere job) med Makita er noget bedre end med fx DeWalt.

Men hvor er de billigst?

Boremaskinene købte jeg hos Prishammeren....

Jeg har set at der er en del med gode oplevelser på handel i England....

Det jeg vil have er noget der ligner:
- Boremaskine
- Bajonetsav
- Rundsav (træ)
- Vinkelsliber
- 2 batterier (har kun et til boremaskinen)
- Hurtig lader (har kun et alm til boremaskinen)

Jeg har set der ofte følger en lampe med hvilket er OK, men ikke noget must....

Nogen gode bud på hvor man skal handle.... ( Prishammeren har iøvrigt hævet prisen den seneste måned ;-( var ellers tæt på at købe hos dem.... )


MVH Njord
33 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Her ?

http://www.batteri-butik.dk/Batteri-Liste/V%C3%A6rkt%C3%B8js-Batteri/1.20.MAK,V%C3%A6rkt%C3%B8js-Batteri-til-Makita-Batteri.html


I am so full of it.....

Har surfet lidt....

Det ser ud som om dette sæt er lige noget for mig :-) LXT600
Det kan findes hos Prishammeren, hvor der dog skal vælges topmodellen hele vejen rundt og så ender deres pris på 7796,- plus forsendelse ( 230 kr ) altså over 8000,- incl moms osv.

Her har jeg fundet tilsvarende ( og med 3 batterie mod 2 i Dk ) http://www.lawson-his.co.uk/scripts...duct=63216
pris incl fragt osv, knap 6300,-

Det kan jeg ikke helt stå for.... Så er der nogle problemer med at købe i England??

Og jo jeg skal da surfe lidt yderligere rundt for at finde dette sæt til den rigtige pris...

Jeg hører gerne om erfaringer med forskellige negelske firmaer i forhold til net handel....

MVH Njord
Har du prøvet at vride armen om, på dit lokale byggemarked, der er god fortjeneste på Makita, jeg har da fået  30 % rabat

mvh jens
Og det hjælper altid lidt at kende "online" prisen, når man skal handle i fysiske butikker ;-)

I am so full of it.....

Jo der er ikke tvivl om at de har en god fortjeneste på varene....

Men tror ikke jeg kan få dem ned på noget der ligner 6300,- incl moms for et LXT600 sæt :-)

Reelt er jeg lidt overrasket over at priserne er 20-25% billigere når man sammenligner net priser i DK med tilsvarende i UK. Og så er de engelske sæt reelt bedre bestykket.... topmodeller af alle komponenter og 3 mod 2 batterier.... Forsendelsen fra DK til DK er meget tæt på prisen fra UK til DK..... Så ikke engang her er der vildt meget at hente :-)

Men jeg giver da gerne 6300,- for et LXT600 sæt med samme maskiner som i England... og snupper gerne en stiksawaenhed med til engelsk pris.... Så ender vi vel omkring 7100,-

http://www.angliatoolcentre.co.uk/m...d8227.html

sæt pris: 760,00 plus transport 25,00 total pris 785,00 svarende til knap 7100,- DDK

Nogen der kender en dansk forhandler der vil med på denne pris??

Så hører jeg gerne :-)

MVH Njord
Annonce
Jeg kan da godt se at hvis normalprisen er over 13000 kr. som de skriver her, så skal der jo lidt rabat til.

Køb nu stiksaven også, det er utrolig dejligt med en akku, jeg har selv en Bosch 14,4 volt stiksav, den er ofte i brug....

http://www.dba.dk/kombimaskine-komb...-65774829/

Ja det er faktisk billigere, og hurtigere med fragten fra UK, i forhold til DK
Hej Je-ns

Jeg snupper stiksaven med... også selv om jeg allerede har en Makita stiksav med ledning....

Mon ikke jeg hellere må få bestilt varene og et par ekstra rundsav klinger... de koster jo også kun det halve ude på den lille ø i nordsøen.....

MVH Njord
Skrevet af je__ns på 06 aug 2010 15:21
Jeg kan da godt se at hvis normalprisen er over 13000 kr. som de skriver her, så skal der jo lidt rabat til.

Køb nu stiksaven også, det er utrolig dejligt med en akku, jeg har selv en Bosch 14,4 volt stiksav, den er ofte i brug....

http://www.dba.dk/kombimaskine-komb...-65774829/

Ja det er faktisk billigere, og hurtigere med fragten fra UK, i forhold til DK

Og den pris de kommer med her er altså ikke den der skal sammenlignes med den engelske pris... De laver en "spacial" udgave med en billiger boremaskien ( eller upgrade til 400,- ) og en billigere rundsav ( eller upgrade til 300,- ) og en billigere stiksav ( eller upgrade til 200,- ) Og slutteligt er der kun 2 batterier med.... Så deres pris bliver reelt 1200 dyrere til sammenligning! Og så kommer der dyrere ekstra klinger etc.....

Så selv om jeg gerne ville handle i Danmark har jeg reelt ikke råd :-(

Venligst Njord



MVH Njord
Jeg forstår ikke hvorfor det er folk de er så ivrige efter at købe deres maskiner i udlandet.
Prøv at gå i det lokale byggemarked, og virk lidt interesseret i et af de større sæt. Jeg vil vædde min gamle hat på, at I nok skal få en pris der slår diverse net butikker.
Nu arbejder jeg selvfølge også selv i byggemarked, så jeg kender priserne lidt bedrer.
Eksempelvis er prishammeren.dk ihvert fald for dyre i forhold til hvad vi får for samme vare.

Der er selvfølge et par fordele ved netbutikker, eks. Man skal jo helst være hjemme når varen kommer, og man skal sende varerne afsted med posten, hvis der kommer en reklamation, og ikke mindst man skal ikke spørge om hvad man skal give for varen.

Det er altså mere end sjældent, at et akkusæt, der står til 13.000,- bliver solgt til denne pris.
Det er ikke sket i den tid jeg har været ansat.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Der er yderligere 23 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis