Genvex

Jeg har et gl. Genvex-anlæg fra 92' 315 VP - det afgiver nu mere kold luft end jeg bryder mig om - altså slidt op. Da jeg har alle rør og føringer i forvejen, er jeg bare interesseret i at få en ny maskine. Den eksisterende står på mit loft, hvor der ikke er ret meget plads (35 grader taghældning)- det skal altså være en liggende. Jeg har kigget på nettet, men kan ikke få øje på ret meget informativt. Er der nogen her, der har prøvet at udskifte det gamle anlæg med nyt ? Kan de gamle Lindab rør bruges som de er igen ? Jeg har ikke ubegrænsede midler mvh.
Jeg har et gl. Genvex-anlæg fra 92' 315 VP - det... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg bor i 4100 og den montør jeg brugte holder vist til i slagelse. jeg monterede selv mit anlæg med vejledning fra SRC. Nilan og Dantherm er de anlæg han forhandler og de er fornuftige i prisen. 50.000 lyder som mange penge men et anlæg med varmepumpe i koster jo men hvis du selv kan montere kan du jo spare en del. her er et link til SRC ventilation.
http://www.src-ventilation.dk/kontakt.php

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis