Daewoo Matiz 08 se

Min kærste mangler en bil vi har set en Dawoo matiz 08 se og jeg vil høre om de køre uden de store problemer? Det er jo en lille bil kan de holde til det daglige kørsel?
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke lide din kæreste?

Med venlig hilsen
ktm

Jov hun er da god nok jeg vil bare høre hvilke sygdomme de biler har så jeg ved hvad jeg skal se efter.
start med A og brug din fantasi til en list over mulige skavanker. Så får du en komplet liste over den bil. Den er lige til at slå hende ihjel med!!!!

Og nej, heller ikke en Wagon R

Med venlig hilsen
ktm

Den der 0.8 l plæneklippermaskine har det med at futte af omkring de 100.000 km.
Kiggede selv på den, da jeg ledte efter en lille potte. Men efter at have set en del til salg med afbrændte motorer, så fandt jeg lynhurtigt på noget andet.
Drop det og find en bil til hende

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Annonce
køb en hyundai getz 1,3 til hende. Den er ikke moderne i udseende, men der kommer heller ingen overraskelser. Du kan nok fp en 05 for omkring 65000

Dawoo Matiz behøver der ikke at være de store problemer med, hvis den er nogenlunde velholdt.Personligt ville jeg aldrig selv købe en.
Du kan købe mange forskellige lidt ældre biler, som er noget bedre og i samme prisniveau som Daewo .
Hvis det er prisen på bilen der er afgørende,så findes der feks. Ford Ka og Fiesta,Opel corsa,Peugeot 206 og 306 vil du ofre lidt mere så er der feks. Mazda 3,Toyota aygo og som Uldal foreslår en Hyundai getz.(der findes mange flere,som er lige så gode)
Benzin forbruget skulle være nogenlunde det samme uanset om du køber en Daewoo eller Hyundai etc.
ok arne med forslag, men pas på med den gamle model Ka. Den smuldrer ligesom knækbrød ved kollisioner

Det har du helt ret i en Ford Ka er ikke meget bedre end Daewoo hvad sikkerhed angår.
En af de bedste ældre mini biler må vel være en Renualt clio når vi taler om sikkerhed.
... eller en Opel Corsa C model. De er også driftsikre og billige at reparere.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis