lavenergipære

Jeg foreslår, at hver familie skulle have en lommelygte som dette: http://www.tinydeal.com/lampe-px2w7a-fledlp08-p-2699.html Det kan spare energi. kompression gør det fungerer godt, og det er ikke nødvendigt at udskifte batterierne. Den globale opvarmning er ved at blive mere alvorligt, at vi alle nødt til at leve et liv med lav kulstof. det er et produkt af tiden.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du giver, så vil vi da gerne have nogle stykker

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Man bør faktisk tænke på den komplette cyklus. Umiddelbart ligner det noget typisk kina bras! Dvs at funktion og kvalitet måske er dårlig. I såfald bliver produktet smidt ud efter en kort livscyklus. Dvs. der er gået CO2 til produktion, transport osv. Derudover måske endda nogen råvare der er gået tabt for evigt!

Ydermere så er det nok de færreste der sætter deres carbon fodspor via lommelygter!Tænk på hvor få driftstimer der normalt er på ens lommelygter.

Hvis du har 1 halogen spot et eller andet sted i huset, og skifter den til en lyskilde med lavenergipærer eller LED pærer. Så er du vist kommet noget længere.

Mvh Tommy Fer

Det var da en særlig fin side.
Især faldt jeg for denne: Solar Powered Flip Flap Flower Plant Dancing Desktop Toy Cool Swing Car Gadget FSI-6252
Ved at købe sådan en, vil jeg tro jeg kan sænke mit energiforbrug meget voldsomt, måske til det halve??
Hvor heldigt, at der findes innovative firmaer, der på uselvisk måde kan hjælpe med til at redde hele verden.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvilket behov dækkes ved en sådan indretning?

Med venlig hilsen
ktm

 

Skriver vi ikke her om en lygte med et lille håndtag der kan lyse i 10 minutter hvis man trykker løs på den i 1 minut ?.

Her i roskilde bruges lommelygter primært til at lyse med


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg troede, at du refererede til den gadget jeg nævnte!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 11 aug 2010 14:29
Hvilket behov dækkes ved en sådan indretning?


Skal den dække noget behov, bare det den gør er miljø venligt.
Men den ville være sej i mustangen


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis