Men tillykke...

http://www.sysadminday.com
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
He, 40 views og jeg er den eneste der kan finde udaf at sige "tak"... tsk tsk de internet brugere burde ha noget pli

(ironi kan forkomme..)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
KTM: I den artikel der er lagt et link til, er det foreslået at den 29/7 er admin dag, hvor han/hun skal hædres på lige fod med mor og far på mors/farsdag.

Hvilket må siges at være noget ironisk ment af MKH når man tænker på alle de sure udbrud han har haft mod admin på dette site, men det er måske også der for at han kom en dag for sent

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Aha!
I så fald skulle vi vel også mindes/hædre Tesla, Edison, Ørsted m.fl., idet uden deres virke ville der jo næppe have været nogle admins?
Jeg vil nok bare, fortsat og dagligt, glæde mig over at have et sådant medie som her til min disposition, der giver mig indblik i mangt og meget.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvis du har et problem med mine indlæg, så kig den anden vej og lad være med at kom med en kommentar.... Du er ikke for kvik, du glemmer det sjove er de folk der svare ignore og man bliver ligeglad (som alle andre steder....)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis