Hvilken boremaskine?

Hej alle haandvaerkere og goer det selv-folk!
Jeg har en kaereste som meget snart fylder 30 aar, og som elsker vaerktoej! Jeg har i tankerne at give ham en ny boremaskine, men ved absolut intet om vaerktoej selv, og kan jo ikke saa godt spoerge ham  Derfor denne traad...

Skal det vaere en slagboremaskine eller en almindelig, hvilket maerke er godt, osv...? Jeg vil gerne give ham en rigtig god en, som kan noget og er god kvalitet, saa det er ikke en budget-venlig en jeg soeger.

Tak for hjaelpen fra hende den vaerktoejs-uvidende
Hej alle haandvaerkere og goer det selv-folk! Jeg... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
XL har en Makita bhp454rfe 18 volt med 2stk, 3 ah li-on baterier, på tilbud til 1999,- + moms
Jeg har en Bosch 18volt, den bruger jeg faktisk ikke efter at jeg købte en Bosch GSR 10,8 v. Den er lille og let, kan have den i arb.bukserne og bliver ikke træt i armen af at bruge den.
Herligt køb!
Hej allesammen,

ville bare lige sige tusind tak for hjaelpen til jer alle - fedt fedt fedt med saadan et forum her, og fedt at I gider bruge tid og kraefter paa at hjaelpe mig.

Jeg er endt med at koebe en Hilti SFH 22-A. Jeg var ellers millimeter fra at koebe en Makita, men fandt ud af, at en vens ven arbejder for Hilti og kunne soerge for en god handel - saa det blev den i stedet. Nu haaber jeg bare den vaekker lykke naar han faar den om en lille uges tid :0)

Igen tak for hjaelpen!
Sig det med blomster... eller værktøj!

En LDS-mands kærlighed til en kvinde er direkte proportional med kvaliteten af det værktøj man forærer ham, så jeg tror du får mange kys og kram i en lang årrække :-)
Den maskine bliver han vildt glad for..........Hilti er vel værktøjets Rolls Royce
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis