Onlinie katalog

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at finde et stykke software som kunne lave kataloger på nettet, men ved ikke rigtig hvilket.

Er der nogen der har erfarringer med dette område?

Jan
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tror jeg ikke du finder, da det med stor sansynlighed er et færdigkøbt program diverse firmaer køber til deres websider.
Du er nød til at definere "katalog" noget bedere end det der...

Der ligger en masse gratis open source projekter på nettet som kan lave et katalog... men hvis du tænker på dem som fx bauhaus har hvor man kan sidde og bladre i deres "uge katalog" så er det e-pages du skal søge efter og det er ikke noget man baaaare lige laver

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
HÆ HÆ ! Jeg husker at der på et tidspunkt var sådan nogle kurser i Weebdesign, mange af kursisterne købte i spandevis af pc udstyr for nu skulle der tjenes mange penge !
Man glemte åbenbart på de kurser at fortælle folket at det kræver en meget stor indsats for at blive Weebdesigner, mindst 12-14 timers hårdt arbejde hver eneste dag de første mange år, ind til de havde fået deres produkt ind på markedet.
Hej begge 2,

Tak for svarene alle er afprøvet, men er rimelige omstændige at gå til.

Og et simpelt program er åbenbart svært at finde i gratis udgaver hvis det ikke lige er en onlinieshop eller flippage.

Jan
Igen, hvilken type katalog er det du søger? der er mange typer at vælge imellem...


Men tag et kig på dette der kan du køre en 10 dags demo periode, og nej du skal ikke forvente at finde sådanne ting i en helt gratis udgave..


http://www.flipmaker.com
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Det jeg tænker på er en skabelon/program hvor man kan oprette billeder og tekst og som kan indeksere de enkelte "blade"

F.eks. som en vare på QXL eller EBAY bare i større format (hel side).

Et (tænkt) eksempel:

Varen: 1 kamera.

Ect. Indeks nummer/varenummer

Billeder af dette 1 hovedbillede med mulighed for at se mere.

Beskrivelse:

Tekniske data:

Andre oplysninger:

Altså et billede galleri med billede tekst.... det er stort set det samme...


var evt en mulighed http://simpleviewer.net/products/ se demo nr 2 (compact view)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis