Skal man lade som ingenting !

Min nabo har en bil af ældre dato der er ved at være lidt ovre det bedste.

400000 km med olieforbrug osv,rust i bagenden osv,ikke noget der ikke kan laves hvis man gider det.
Han har så købt en importeret reservedelsbil med 190000 km på klokken i nøjagtig samme farve.

Og nu her 48 timer senere står deres bil i indkørslen igen,helt uden skærmkant-rust eller noget og har såmænd lige været en smut ved bageren. Fanme en hurtig reparation da

NEJ! Der er bare flyttet plader over også kører det igen.

Skal jeg bare lade som ingenting eller hva,jeg har et udmærket naboskab på trods af div små ting der har været omkring deres møghund der render løs og jager spejdere med lodsedler,eller jager vores hund ind igennem vores hus og jeg selv må bagefter og smide den ud osv osv. . . Vi har holdt et ok naboskab på trods af det for jeg gider ikke bøvl.

Men nu den her bil,hvis han kører en af mine drenge ned hvaså! eller andet der kan ske.

Eller kan man lovligt flytte plader over på en importbil ? Det har jeg så ikke hørt om før !

Jeg gider ikke gå rundt med den her viden,men jeg så selv han flyttede pladerne i går


 Mvh Henrik

Min nabo har en bil af ældre dato der er ved at... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Ring til SKAT og få en snak med dem. Redegør for sagen og sig, at du vil være anonym og ikke kunne findes, da du ikke vil have ballade med naboen efterfølgende.

SKAT kan muligvis spore i reservedelsbilen, ligesom speedometertallet vil falde i øjnene, da det jo blev registrerert ved sidste syn af "rustbunken".

Din nabo er en nasserøv på lige linie med de der hæver sociale ydelser uberettiget. Han stjæler fra vi andre der betaler sakt af vores surt optjente kroner. Følgeligt skal han have et gok i hovedet. Jeg har selv anmeldt socialt bedrageri og gør det gerne igen. Jeg anser det for min simple borgerpligt.
Kommer man til at gå fra hus og hjem pga sit snyderi er det ikke synd for pågældende. Ligeså lidt som når en gemen tyveknægt kommer i brummen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis