karm

Hej forum
står og skal lave en tilbygning i et sommerhus med 2 store vinduespartier 1920x1250mm. Huset bliver kun brugt i sommerhalvåret, så jeg har ikke tænkt mig at smide mange penge efter projektet. Mit spørgsmål er om man kan bruge trykket reglar, da dim. passer perfekt i størrelsen og selv fræse en passende fals til vinduet der skal fastmonteres ?
på forhånd tak
Hej forum står og skal lave en tilbygning i et... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Uanset om der er eller ikke er crom i trykimpr. træ, så har det fået en behandling der skal holde råd væk altså må det være giftigt !
Trykimprægneret træ er "giftig" på samme måde som et sprøjtet citron fra Spanien. Eller et vindue der er malet ind- og udvendigt med en vinduesmaling indeholdende fungicid.
Man vil næppe betegne en citron eller et nymalet vindue som giftigt.
Med det er rigtigt at de forskellige overfladebehandlinger "summer sig op" og kan medføre alergier.
Spørgsmålet er så om alternativerne er bedre. Altså vaduumimpræhnering eller maling med fungicidholdigt maling???
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også