Køre-selv-ferie , Polen , Auswitch

Hejhej.
Nogle herinde der har erfaringer med en køretur til Polen, overnatte 2-3 gange og besøge auswitch ?
Det har altid været min "drøm" at opleve auswitch og konen vil gerne prøve at shoppe lidt i polen.
Gode ideer, links eller andet modtages meget gerne.
God sommer.

 The day you quit is the day you lose.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Husk den store ratlås, hjullås, låsebolte på hjulene osv.
Men de er flinke nok. der er bare utroligt mange på kør selv ferie der kommer hjem med flyveren fordi bilen er blevet stjålet når man rejser i de tidligere øst lande.
Hvis du ikke kan tysk er en dansk tysk ordbog eller polsk en rigtig god ting at have med.

Jacob
Jeg ved det er lidt sent med dette svar,men kommer sjældent i dette forum.
Jeg kan stærkt anbefale at foretage den rejse som du beskriver.
Var for 2 år siden på sådan en tur sammen med min kone - først en enkelt overnatning i Prag på Hotel Archibald med den mest fantastiske beliggenhed ved Karlsbroen og ud til Moldau - skøn by - derefter kørte vi til Krakow hvor vi havde booket os ind hjemmefra på Hotel Ester i den gamle jødiske bydel.
Krakow er en meget smuk og spændende by med en meget velbevaret middelalderby, gode restauranter og indkøbsmuligheder - og priserne er særdeles overkommelige.
Der er guidede ture til Auswitch hvilket kan anbefales - men vær forberedt på at det er chokerende også selv om man er forberedt.

ps.
Bilen blev parkeret i indhegnet bevogtet område tæt på hotellet mod en mindre betaling.

Hvis I har været afsted vil jeg gerne høre hvad I syntes om turen

venlig hilsen
gug
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis