Hvid tekstiltusch

Hej Jeg har ledt længe efter en tekstiltusch i hvid, men efter butiks- og internetsøgning er det nærmeste jeg er kommet frem til hudfarve og lysegrå. Jeg skal bruge tuschen til at tegne på en række forskellige tekstiler, da jeg i sammenhæng med et projekt skal male sort-hvide tern på mit tøj. Farven skal helst ikke kunne gå af i vask. Er der nogen som har gode forslag til hvor jeg finder sådan én?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Første hit man får når man googler "textile marker" er denne, der fås i sort, gul og hvid og til under en 20'er.

Tjoo, men jeg har på fornemmelsen at "under en 20'er" ikke holder når mine 2 (!) tekstiltuscher skal fragtes over det Atlantiske Hav. Ærligt talt, så virker det lidt spildt at betale så meget for så lidt.
Skrevet af Peter Ulsnes på 20 jul 2010 21:45
Tjoo, men jeg har på fornemmelsen at "under en 20'er" ikke holder når mine 2 (!) tekstiltuscher skal fragtes over det Atlantiske Hav. Ærligt talt, så virker det lidt spildt at betale så meget for så lidt.

det var såmænd også bare tænkt som et eksempel på, at hvis man søger på "textile marker", "texpen" eller lignende, er der mængder af hits - også med penne, der kan skrive hvidt.
du skal bare tænke på at hvid - uanset om du bruger pen eller farve - vil lægge sig uden på stoffet.. og kan virke stift. Og der skal et rimeligt lag til for at det bliver hvidt.
Lidt som en rettelak..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også