Transformer fra 230V til 12v

Vores husbåd ligger til Kaj i 95% af tiden, så derfor er jeg på jagt efter en transformer der kan "aflaste" vores batterier. Kender ikke det præcise forbrug på diverse lys pærerer, men tror ikke det er der det største problem ligger. Jeg er itvivl om den kan klare den start spænding der kommer når en af pumperne starter. Det er her I kommer ind i billedet Kan I komme med nogle anbefalinger (Helst med direkte links) ?
Vores husbåd ligger til Kaj i 95% af tiden, så... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Her kan du se billeder af den Corsel PAA300F-12

og her og her kan du læse om den

Og her kan du se at den koster en del.. RS online

Men hvis du er interesseret kan vi finde en god pris inkl. kassen den er i..

Jeg har for øvrigt 2 ens..

Hvis jeg har forstået det korrekt kan den smide 25 A 12 Volt

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ja 3500 er lige i overkanten, tror jeg springer over eller også skal dit tilbud være rigtig rigtig godt

Tror jeg bestiller Black & Decker modellen
Jeg her sendt dig en pm.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

ØV ØV og tre gange ØV

Vær opmærksom på, at ikke alle ladere ville, kunne holde til at køre 24/7, desuden bruger jernkerne transformatore en del strøm.

Køb en at de moderne elektroniske ladere, og brug så dine baterier sammen med....

mvh jens

Annonce
Tror du ikke at Black & Decker modellen er en af de nye der kan klare belastningen ?
glem alt om at transformatoren klarer strøm fra pumperne, lad betterierne trække spidsbelastning og køb en god lader til at lade batterierne op med så er du helgarderet. Man skal ikke ofre en formue på en transformator da batterierne alligevel kun holder begrænset, og ikke tager skade af at blive brugt, hvis spændingen ikke bliver for lav, og det gør den ikke hvis de kun skal klare spidsbelastningen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis