Problem med garmin gps

Hejsa..
Ved ikke om tråden er det rigtige sted, men nu forsøger jeg.. ;-)
Jeg har fået fat i en Garmin nuvi 1200, en rigtig god gps.
Men når jeg sætter 12v på skidtet, bliver skærm billedet ret svagt.. det sker både i bilen via pc og med 230v ... har checket alt i opsætning, men kan ski ikke se hvad der er galt.. nogle bud ???

Mvh Jan J
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Regulere den ikke lysstyrken, i forhold til omgivelserne? (stærk lys i display i solskin, og svag når det er mørkt)
Måske er der gået kluder  i den funktion!
Eller der er en indstilling i menuen...
mvh jens
Hej Jens..
Den gør alt det den skal, det er udelukkende når jeg sætter xtern power på, den dæmper lys i display, det er rigtig træls kan ski dårligt se det der sker på skærmen. Når jeg demonter xtern power, er alt som det skal være... det er ski da mærkeligt ??
Syntes jeg har været alle menuer gennem ret mange gange.;-)
Mvh Jan J
Hej Jens..
jo jeg har prøver begge de ting du foreslår, har også læst man. syntes både forfra og bagfra, men der kunne være noget jeg har overset, så stor tak for din interresse.. Er ski bange for den er defekt... Men håber der kommer en god ide her :-)

Mvh Jan J
kontakt garmin ,de sidder for det samme
Annonce
Hej jetdirect
Tak for dit indlæg.. Det er da virkeligt noget jeg kan få noget ud af. Prøv at checke det forum du befinder dig på, og se om du kan finde ud af hvorfor folk kommer her.. Hvis du ofte råder folk som du lige nu har giver mig råd, er det måske andre forums du ville få bedre held med..
Mvh Jan J
Har fjernet batt i gps, og monteret igen, det gjorde det... så skidtet virker igen..// Jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis