Nogen der ved hvad der er blevet af njord

Det er underligt når folk der har gjort så meget godt for andre her inde, pludselig ikks skriver mere. ThomasB dukkede også op et par dage for et år siden men hoppede så også af igen.
Jeg er snart den eneste "senior"

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En njord?

Sådan en skriver netop om "Bygning af cykelstel" ??
Så følger du ikke rigtig med, Peter R, men du har da ret, det er trist når en flittig skribent, der ved meget om mange ting drosler ned.
Det er dog ikke længe siden Njord skrev om at han havde et virke i Kinesien. Det kan jo tage sin tid.!

Med venlig hilsen
ktm

 

Som en anden har skrevet så har han åbentbart bare kastet sig over et forum jeg ikke er så meget i, cyker.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
jeg skriver selv ikke så ofte mere- for det er tit de samme typer spørgsmål der dukker op igen, når man har været her i nogle år. Og jeg orker ikke at kommentere de samme ting igen og igen. Desuden er siden efter min smag blevet opdelt i for mange grupper,- men som sagt så er det bare min mening.

Men stadig et fantastisk forum det her

mvh jan
Enig Jancar. Mange spørgsmål drejer sig om det samme, bare formuleret lidt anderledes. Men kan dog godt forstå at folk spørger for den søge funktion der findes her virker ikke særlig godt, efter min mening. Så man kan faktisk skrive sit svar og ligge det på computeren sådan at man altid kan kopiere det ind til andre spørgere

Måske man skulle lave vejlledninger her på sitet. Ex. Sådan efter isolere du indvendig, eller jeg må jeg selv flytte en stik kontakt og fræse kabler ind osv...

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Nu har jeg lige læst i jeres tråd om "njord", som ikke skriver så meget mere.

Jeg har deltaget i flere debatter rundt omkring på nettet i mange år. Nok var det mest på det gamle Usenet. Her er/var det ret almindeligt, at flittige debattører pludselig forsvandt ud af debatten - og så en dag vende tilbage som neddroslet debattør. For nogen af dem var det blevet FOR meget ved tasterne. Måske har nogen i familien/omgangskredsen ment de sad for meget ved det "computerværk". Noget i den stil har jeg selv været ude for nogen gange. Men så sætter jeg disse folk på plads! Det kommer typisk fra nogen, der ikke ved et hak om it :-)

Men et lidt andet spørgsmål: Hvem sidder på tronen som den, der har skrevet de fleste indlæg her i Lav-Det-Selv?

Svend Erik

Bygningssnedker

Skrevet af MLU på 20 jul 2010 16:11
............Måske man skulle lave vejlledninger her på sitet. Ex. Sådan efter isolere du indvendig, eller jeg må jeg selv flytte en stik kontakt og fræse kabler ind osv...

Det virker ikke. Jeg er selv meget aktiv på div. foum i Sverige. Mange af disse har netop klistrede tråde og vejledninger. De fleste går langt uden om og stiller samme spørgsmål igen og igen og igen..................


Til Pokemon..

  igen og igen.. Ja så er der ikke meget at gøre...

Hvilke forums er der i Sverige som er gode at følge med i??

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jeg husker ThomasB var topscorer, så kom njord, og senest håndværkeren, men om han stadig fører ved jeg ikke.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis