Det bedste tagfirma!!!

Hej!

Jeg har besluttet mig for at jeg vil have et nyt tag på huset. Jeg er ikke rigtig begyndt at undersøge markedet endnu, men ville da lige høre herinde. Er der nogle der har nogle gode erfaringer med et bestemt tagfirma, må meget gerne være lokalt. Jeg bor på sydfyn.

mvh Rune.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Rune

Hvis du stadig mangler en til at lave dit tag kan du kontakte mig på 24795359, jeg har et tømrerfirma på Sydfyn

http://www.lyrk.dk
Skrevet af CharlieBrown på 04 aug 2010 15:15
Hej Rune
Vi gik også med tanker om nyt tag.
Vi tog kontakt til tag-eksperten: http://tag-eksperten.dk
Der kom en konsulent ud til et møde og vendte tilbage med 3 gode tilbud. Meget prof. og gode priser.


Har du fået lavet dit tag?
Hvilken type tag er det?
Kan vi evt. få at vide hvad prisen blev?

Og til sidst er der nogle billeder?

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Vi har ikke fået lavet vores tag som er tegl.
Vores budget holdt ikke, da vi også ville lave hele 1. salen om men ny rumfordeling og nyt badeværelse.
Vi fik en arkitekt til at lave tegninger på 1. salen og taget med 2 kviste og 1 velux Caprio (Velux vindue i altanmodel).
Tag-eksperten fik tegninger og ønsker fra os (tegltype, farve, eternit vindskeder, nedtagning af skortsten osv.) - sendte det til deres samarbejdspartnere, og vendte tilbage med 3 tilbud til os.
Vi ønskede desuden referencer på disse 3, som vi fik uden noget bøvl.
Priserne lå fra 390000 til 550000 for tag, kviste (meget dyrt at få lavet), velux caprio, nyt veluxvindue, ekstraisolering, stillads, container, bortskaffelse af affald osv.. Det skal lige siges, at vores hus er 56m2 i grundplan.
Det er muligt selv at lave noget af det for at spare, som f.eks. nedtagning af de gamle tegl, fleksibel opstartsdato, men det er jo op til den enkelte.
Når der er penge til det, vil vi uden tvivl tage kontakt til dem igen!
Vi har ikke betalt noget for deres hjælp, da vi ikke har benyttet os af nogle af tilbudene.
Priserne tag-eksperten kom med, var betydelig bedre, end dem vi fik igennem vores arkitekt..

Det var da noget af en forskel fra billigst og dyrest. 160000,-
Er der noget i deres tilbud der kan forsvarre den store forskel?

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Arbejdsløn var en stor del af det, kan jeg huske.
Skrevet af CharlieBrown på 05 aug 2010 10:20

Priserne lå fra 390000 til 550000 for tag, kviste (meget dyrt at få lavet), velux caprio, nyt veluxvindue, ekstraisolering, stillads, container, bortskaffelse af affald osv.. Det skal lige siges, at vores hus er 56m2 i grundplan.
Der må da være flere fordyrende ting i projektet så, hvis huset kun er 56m2 i grundplan lyder den pris da helt i vejret...

Ja det lyder til at være en forkromet løsning du har fået pris på, arbejdslønnen for at skifte et tag i den størrelse behøver ikke komme meget over de 50.000, og så er der lidt til stilladser m.m. udover selve prisen på materialerne.

Det ville vi i hvert fald kunne gøre meget billigere end de tilbud du har modtaget.

Med venlig hilsen - www.boligogbyg.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis