Trekantet terrasse

Jeg vil gerne lave en terrasse med fliser som ligger i en trekant, men jeg kan simpelhen ikke finde nogle fliser som gør det muligt. Nogen derude som har kendskab til sådan slags fliser, eller en god ide om hvordan jeg får lavet en pæn trekantet terrasse?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Man kunne ligge slotssten fra RBR el. hollændersten fra IBF

i sildebens mønster (drejet) skærer kanten og afslutte med et rulleskifte/bort.

Der er rigtig mange muligheder - og man skal selvfølgelig se løsningen som et helhedsindtryk sammen med hus og have.

Men man kan ligge kvadratiske beton fliser evt. 40x40 ell. 30x30 , disse findes samtidig som trekantede fliser hos de fleste forhandlere, således kan du danne en rigtig fot trekant/pyramide, hvor det ikke er nødvendigt og skære fliser til mv. - En forholdsvis nem og flot løsning :-)

Hvis man vil gå lidt længere kan samme typer fliser bruges i en rådhus belægning, hvor du mellem fliserne ligger chaussessten. Du kan se et eksempel her http://www.flisegartneren.dk/images/pages/R%E5dhusbel%E6gning.html , der skal dog afsluttes med trekantede beton fliser i siderne.

Men igen der er mange løsninger, og der er masser af inspiration og hente rundt omkring på nettet.

Held og lykke med projektet.

mlb-entrepriser


Vi bygger med erfaring - Vi er ikke tilfreds før du er...!

www.mlb-entrepriser.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis