grill projekt

hej, så der var en der havde bedt om hjælp til et grillprojekt, her følger endnu et råb om hjælp....

min far kunne rigtig rigtig godt tænke sig at få en front af en bil til at stå på sin terasse. det skal være med forrude og front. under hjelmen skal der være en grill og med motorklppen nede skal den kunne virke som kuglegrill. der må også meget gerne kunne integreres højttalere og evt. et anlæg....

nogle der har bud på en løsning, meget gerne tegnet og illustreret. tænkte selv på at man kunne finde en amerikanerbil måske, da han har været i usa.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
og hvor får man lige sådan en front fra???
Du kan købe alle de fronte du vil hos autoophuggere

Grillen må du jo så svejse i hvor motoren var, Evt bare bygge en kuglegrill ind.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Du kan ikke bruge hjælmen som låg på grillen, idet det er alt for tynd plade og vil brænde/ruste op på no time, samt den vil kaste sig opg malingen blive ødelagt.
De kan højst bruge hjælmen som dæklåg hen over en regulær grill inde under, men ikke med grillen på fuld knald.
Men så skulle det da også være muligt, hvis du vil ofre tilstrækkeligt med penge på projektet. Amerikanerbiler, især ældre, er ikke til gratis afhentning længere!!
Det ville være vældig interessant med billeder af et evt. projekt

Med venlig hilsen
ktm

 

okay. jeg forestillede mig at man naturligvis fjerner motoren. billigste måde at lave grill på er nok en tønde af en art som deles over således man har en fast bund hvori der ligges en kulrist og længere oppe en grillrist. men hvordan får man cirkulation med luft og låg på så den har weber effekt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også