vw Golf 3

Hej jeg har lige købt en golf 3 1.4 årg 92. Den er sænket 55/60, er der nogle der ved om den kan synes med det? Ligeså  er det en gammel golf 2 motor der sidder i. Må jeg putte en 1,6 motor i?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
bilen kan ikke synes med den undervogn med mindre du har godkendelserne på den.Bilen kan kan max sænkes 40mm uden der skal godkendelser til.Hvis det er en gammel golf 2 motor der ligger i den er det kun en 1,3L da der ikke er lavet 1,4L til en golf2.Du må ikke ligge en 1,6L i med 75 hk da din bil max må have 72 HK da man max må have en 20% større motor i end den originale

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Skrevet af golf1985 på 14 jul 2010 10:39
bilen kan ikke synes med den undervogn med mindre du har godkendelserne på den.Bilen kan kan max sænkes 40mm uden der skal godkendelser til.Hvis det er en gammel golf 2 motor der ligger i den er det kun en 1,3L da der ikke er lavet 1,4L til en golf2.Du må ikke ligge en 1,6L i med 75 hk da din bil max må have 72 HK da man max må have en 20% større motor i end den originale

kunne ikke have sagt det bedre

mht. til de 20% effektforøgelse, så husk lige at en evt. turbo ses som over 20% ligemeget hvor effektiv den er 

- synes lige den skulle med
nå ja den havde jeg glemt

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis